کلیدواژه ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼل / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نوذری، نیو ؛ اشراقی سامانی، رویا ؛ نویسنده مسئول : خلج، ابراهیم ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1403، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 129 تا 142 )
کلیدواژه ها:صادراتروسیهمعادلات ساختاریبرند حلالتوسعه صادراتبازار
-
2.
نویسنده مسئول : رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده : سلیمانی، آزاده ؛
مجله:پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری»زمستان 1400- شماره 5 رتبه: A (24 صفحه - از 145 تا 168 )
کلیدواژه ها:مدیریت ریسکبرند حلالمثلث بقاریسک برندبازارکسب و کارمواد غذایی حلالرقابتیمحصولاتکسب و کار حلالغذای حلال
-
3.
نویسنده : فروزش فر، نکیسا ؛ صالحی ساعی، فرهنگ ؛ اشرفیان رهقی، محمدمهدی ؛
همایش:کنفرانس الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار رتبه: ملی (11 صفحه - از 1970 تا 1980 )
کلیدواژه ها:حلال برندحلال بازارجهانی تمایل به خرید مصرف کننده
-
4.
نویسنده : رضايي، نكيسا ؛ محمديان محمودي تبار، محمود ؛ حصاركي، عاطفه ؛
همایش:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها رتبه: ملی (18 صفحه - از 3729 تا 3746 )
کلیدواژه ها:برند حلال قصد خريد ارزش ادراك شده سلامتي اعتقادات مذهبي
-
5.
نویسنده : عارفی، امین ؛ بیشمی، بهار ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 رتبه: ب/ISC (24 صفحه - از 197 تا 220 )
کلیدواژه ها:برندگردشگری درمانیحلالهتل بیمارستانگردشگریبرند حلالبیمارانپزشکیمضامینبرنـد حـلالطراحی
-
6.
نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحه - از 81 تا 99 )
کلیدواژه ها:سلامتیاعتقادات مذهبیقصد خریدارزش ادراکشدهبرند حلالمحصولاتمصرفمصرفکنندگانمتغیر
-
7.
نویسنده مسئول : احدی، پری ؛ نویسنده : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه: ب/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
8.
نویسنده : رضوی زاده، بی بی مرضیه ؛ جهانی، مسلم ؛ زمانی، حسین ؛
همایش:الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: واکاوی مفاهیم و نظریه های رایج توسعه و تجارب ایران و جهان به سوی نظریه اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رتبه: ملی (15 صفحه - از 190 تا 204 )
کلیدواژه ها:ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلاﻗﺪاﻣﺎت ﮐﻠﯿﺪی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮند
-
9.
نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛ نویسنده : هاشمی، سهیلا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1397 - شماره 17 رتبه: الف/ISC (22 صفحه - از 154 تا 175 )
کلیدواژه ها:نگرشهنجار ذهنیباور مذهبیانتخاب محصولات حلالمحصولات حلالمدلپژوهش
-
10.
نویسنده : ژاله رفعتی، غزاله ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ محمدی، حیدر ؛
همایش:الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: واکاوی مفاهیم و نظریه های رایج توسعه و تجارب ایران و جهان به سوی نظریه اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رتبه: ملی (11 صفحه - از 2249 تا 2259 )
کلیدواژه ها:برند حلال بازار مسلمانان پیشرفت بازار مسلمانان در جهان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)