کلیدواژه project based learning / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سیاهی اتابکی، علی محمد ؛ تنها، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : احمدی، طاهره ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»زمستان 1402، سال دوم - شماره 4 (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:خود تنظیمی تحصیلیانعطاف پذیری شناختییادگیری پروژه محورخودتنظیمیدانشآموزانآموزشانعطافپذیری
- 2.
-
3.
نویسنده : واحدی، حسین ؛ کریمی، ناصر ؛ شجیع، زینب ؛
مجله:پژوهش در آموزش شیمی»پاییز 1401 - شماره 14 (12 صفحه - از 96 تا 107 )
کلیدواژه ها:روش تدریسیادگیری مبتنی بر پروژهآموزش علوم پایه
-
4.
نویسنده مسئول : واحدی، حسین ؛ نویسنده : کریمی، ناصر ؛
مجله:تدریس پژوهی»تابستان 1401 - شماره 28 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها:هیجانات تحصیلییادگیری مبتنی بر پروژهدانشجویان فیزیکدانشجویانآموزشکلسهیجانهای مثبت
-
5.
نویسنده : قاسمی، پریسا ؛
مجله:پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه»زمستان 1400 - شماره 4 (7 صفحه - از 21 تا 27 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیمهارتهای حل مسئلهشیوههای آموزشیآموزش مبتنی بر پروژهروشهای نوآورانه
-
6.
نویسنده : شمس الدین پور، لیلا ؛
مجله:پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه»پاییز 1400 - شماره 3 (9 صفحه - از 20 تا 28 )
کلیدواژه ها:یادگیری مشارکتیمهارتهای اجتماعییادگیری آنلاینیادگیری ترکیبییادگیری مبتنی بر مسئلهیادگیری مبتنی بر پروژه
-
7.
نویسنده : عربلو، پریسا ؛ همتی، فاطمه ؛ خدابنده، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : روحی، افسر ؛
مجله:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه: الف/ISC (23 صفحه - از 273 تا 295 )
کلیدواژه ها:آموزش زبانمهارتهای قرن 21یادگیری پروژه محورفناوریهای آموزشیخودتنظیمی
-
8.
نویسنده : Libys Martha Zúñiga Igarza ؛ Miguel Alejandro Cruz Cabeza ؛ Ana Gabriela Vélez Santana ؛ Telly Yarita Macías Zambrano ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (13 صفحه - از 753 تا 765 )
کلیدواژه ها:Methodpedagogyprofessionalproject-based learning
-
9.
نویسنده : خسرویزاده، امید ؛
مجله:پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه»بهار 1400 - شماره 1 (9 صفحه - از 22 تا 30 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیخلاقیتتحلیل توصیفییادگیری مبتنی بر پروژهمهارتهای نوآورانه
-
10.
نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛ نویسنده : Karimi، Farnoosh ؛ Sotoudehnama، Elaheh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2019, Volume 22 - Number 2 رتبه: ب/ISC (39 صفحه - از 71 تا 109 )
کلیدواژه ها:project based learningCulturally oriented textsL1 Culture