کلیدواژه users\' satisfaction / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : العکار، عمادالدین ناظم عبید ؛ نویسنده مسئول : جعفرزاده کرمانی، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 64 تا 79 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانکتابخانه دیجیتال آستان قدس رضویکارایی کتابخانه دیجیتال
-
2.
نویسنده : رجائی، بهاره ؛ قبادیان، وحید ؛ نویسنده مسئول : گلابچی، محمود ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»زمستان 1399 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:دانشگاه شیرازرضایتمندی کاربرانارزیابی پس از بهرهبرداریفضاهای باز پردیس
-
3.
نویسنده : نیازی، محسن ؛ میری، سمیه ؛ فرهادیان، علی ؛ نویسنده مسئول : رازقی مله، هادی ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1398 - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:اطلاع رسانیشبکههای اجتماعی مجازیرضایتمندی کاربرانمیزان اعتمادکاربران شبکههای اجتماعی مجازیفیسبوکمادی
-
4.
نویسنده : امینی، مهسا ؛ نویسنده مسئول : پشوتنی زاده، میترا ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»زمستان 1394، سال دوم - شماره 4 (10 صفحه - از 38 تا 47 )
کلیدواژه ها:نرمافزارهای کتابخانهایکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانرضایت کاربرانکتابخانههای کودکان و نوجوانان
-
5.
نویسنده مسئول : بشیری، جواد ؛ نویسنده : گیلوری، عباس ؛ شهمیرزادی، طیبه ؛ کولائیان، فردین ؛
مجله:دانش شناسی»پاییز 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:منابع اطلاعاتیخدمات اطلاع رسانیمرکز اطلاعات و مدارک علمی کشاورزیرضایت مندی استفاده کنندگانخدمات حضوری
-
6.
نویسنده : فهیمی فر، سپیده ؛ فرزین یزدی، محبوبه ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1393، دوره 20- شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:public libraryusers\' satisfactionlibrary evaluationکتابخانهتجهیزاتکتابخانـه هـای عمـومیکاربرانکتابکتابخانـهکتابدارانارزیابی
-
7.
نویسنده : Pilevari، N ؛ Toloie Eshlaghy، A ؛ Sanaei، M ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2011, Volume 1 - Number 4 (10 صفحه - از 231 تا 240 )
کلیدواژه ها:Cloud computingfuzzy inference systemInternet service provid erUser’s satisfactionInformation Technology ManagementITTh