کلیدواژه رضایتمندی کاربران / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حجت حسینی، سیده زهرا ؛ نویسنده : رداد، ایرج ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1403، سال چهاردهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:امکانسنجیکتابخانه آستان قدسرضایتمندی کاربرانسامانه پایش رضایت کاربر
-
2.
نویسنده : مجتبوی، سیده مریم ؛ ایزدپناه، حورا ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»دی 1402 - شماره 14 (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:محیط کاریرضایتمندی کاربرانفضای اداریفضای کار اشتراکیخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک
-
3.
نویسنده مسئول : مجتبوی، سیده مریم ؛ نویسنده : قاسمی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای معماری ایران»پاییز و زمستان 1401، دوره اول - شماره 2 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:معماری داخلیعوامل کالبدیکتابخانهرضایت مندی کاربرانکتابخانۀ مدیای فرانسه
-
4.
نویسنده : رجائی، بهاره ؛ قبادیان، وحید ؛ نویسنده مسئول : گلابچی، محمود ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»زمستان 1399 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:دانشگاه شیرازرضایتمندی کاربرانارزیابی پس از بهرهبرداریفضاهای باز پردیس
-
5.
نویسنده مسئول : قانع، محمد رضا ؛ نویسنده : چالاک، مهناز ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 68 تا 88 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانعضوتبادل رهبررفتارشهروند سازمانیحمایت ادراک شده سرپرستمرکز منطقه ای اطلا عرسانی علوم و فناوریرفتار شهروندی سازمانیکارکنانرضایتمندی کاربرانتبادل رهبرـ عضوتبادل رهبر ـ عضو
-
6.
نویسنده : نیازی، محسن ؛ میری، سمیه ؛ فرهادیان، علی ؛ نویسنده مسئول : رازقی مله، هادی ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1398 - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:اطلاع رسانیشبکههای اجتماعی مجازیرضایتمندی کاربرانمیزان اعتمادکاربران شبکههای اجتماعی مجازیفیسبوکمادی
-
7.
نویسنده : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 523 تا 544 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
8.
نویسنده : معرفت، رحمان ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»زمستان 1396 - شماره 16 (12 صفحه - از 13 تا 24 )
کلیدواژه ها:رضایت مندی کاربرانخدمات اطلاعاتیکیفیت خدماتسنجش و ارزیابی
-
9.
نویسنده : رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛ نویسنده مسئول : محمدی، مهدی ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1396 - شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:نسخه خطیرضایتمندی کاربرانخدمتدهیکتابخانه آستان قدس رضویکتابخانهاطلاعاتکتابخانه ملی
-
10.
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1395 - شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 30 تا 56 )
کلیدواژه ها:خدمات اطلاعاتیکتابخانه هانسخه های خطیرضایتمندی کاربران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)