کلیدواژه رضایت کاربران / (29 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزیابی منابع غیرکتابی دیجیتالی موجود در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : خلجی، زهرا ؛ میرسید، سعید ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت » پاییز 1400 - شماره 28 (20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها: کتابخانه ملی کتابخانه دیجیتال رضایت کاربران منابع غیرکتابی تالار رقمی منابع دیجیتالی
-
2.
بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانههایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
نویسنده : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجله : مدیریت اطلاعات » پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 206 تا 228 )
کلیدواژه ها: رضایت کاربران ارتباط با مشتری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) پشتیبانی فنی پشتیبانی کاربران
-
3.
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی تاثیر نوآوری کارکنان و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر رضایت کاربران دانشگاه جامع علمی کاربردی
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
مجله : مدیریت استاندارد و کیفیت » زمستان 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 81 تا 109 )
کلیدواژه ها: رضایت کاربران فرآیند تحلیل شبکه کیفیت خدمات فناوری اطلاعات نوآوری کارکنان سازمانی تصمیمگیری و اولویتبندی
-
4.
تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایتمندی کاربران در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری: نقش میانجی تبادل رهبر ـ عضو و حمایت ادراک شده سرپرست
نویسنده مسئول : قانع، محمد رضا ؛ نویسنده : چالاک، مهناز ؛
مجله : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی » پاییز 1399 - شماره 93 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 68 تا 88 )
کلیدواژه ها: رضایت کاربران عضو تبادل رهبر رفتارشهروند سازمانی حمایت ادراک شده سرپرست مرکز منطقه ای اطلا عرسانی علوم و فناوری
-
5.
بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی)
نویسنده : سلیمی، ندا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » بهار 1399 - شماره 18 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 115 تا 149 )
کلیدواژه ها: سواد اطلاعاتی کتابخانه مرکزی وبکوال رضایت کاربران دانشگاه محقق اردبیلی لیبکوال استاندارد ای.سی.آر.ال
-
6.
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اثربخشی سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی
نویسنده : کریمی، بهناز ؛ نویسنده مسئول : عطایی، محمد ؛
مجله : مدیریت توسعه و تحول » تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها: رضایت کاربران مزایای استفاده از سیستم پذیرش سیستم اثربخشی هزینه ها
-
7.
سنجش رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی از اجرای طرح تجمیع کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس الگوی رضایت مشتری کانو
نویسنده : شریف، عاطفه ؛ باقری، معصومه ؛ تجعفری، معصومه ؛
مجله : مطالعات کتابداری و علم اطلاعات » تابستان 1397 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 167 تا 194 )
کلیدواژه ها: دانشگاه فردوسی مشهد رضایت کاربران طرح تجمیع مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی الگوی سنجش رضایت مشتری کانو
-
8.
طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم های مدیریت فرآیند کسب وکار
نویسنده : سیادت، سید حسین ؛ طالب پور، علیرضا ؛ رجایی، مژده ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » بهار 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 239 تا 262 )
کلیدواژه ها: رضایت کاربران مدیریت فرآیندهای کسب وکار سیستم¬های اطلاعاتی مدل دلون و مک لین مدل سهین و شلی
-
9.
سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرمافزار کتابخانهای این سازمان
نویسنده : امینی، مهسا ؛ نویسنده مسئول : پشوتنی زاده، میترا ؛
مجله : مدیریت اطلاعات و دانش شناسی » زمستان 1394، سال دوم - شماره 4 (10 صفحه - از 38 تا 47 )
کلیدواژه ها: نرمافزارهای کتابخانهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رضایت کاربران کتابخانههای کودکان و نوجوانان
-
10.
شناسایی رابطهی رضایت شغلی کتابداران و میزان رضایت کاربران در کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی استان زنجان)
نویسنده : کریم زاده، مهناز ؛ زندیان، فاطمه ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجله : نظام ها و خدمات اطلاعاتی » زمستان 1394 و بهار 1395، سال پنجم - شماره 1 و 2 (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی استان زنجان رضایت کاربران رضایت کتابداران کتابخانههای
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)