بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : حکیمی، ایمان ؛
(31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:رهبری تحولگراسرمایه فکریقابلیت بازاریابیکسبوکارهای کوچک و متوسط
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : نايلی، مریم ؛
(25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
نویسنده : احمدی، اسماعیل ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ فتحی، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : ملکی، محمد حسن ؛
(21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:آیندهپژوهیسناریونویسیسناریوهای باورپذیرپیشرانهای کلیدیرویکرد نرم
-
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : جلیلیان، حسین ؛
(25 صفحه - از 81 تا 105 )
کلیدواژه ها:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی
-
نویسنده مسئول : ثقفی، فاطمه ؛ نویسنده : محقر، علی ؛ دسترنج، نسرین ؛ کاشیها، منیره ؛
(23 صفحه - از 107 تا 129 )
کلیدواژه ها:مرور ادبیاتفراترکیبداده بنیادهمپایی
-
نویسنده : بسیجی، عسل ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
(22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:مدیران بازاریابی بینالمللشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللبرند ملّینظریه داده بنیاد
-
نویسنده : میرمحمدی، سید محمد ؛ سدیری جوادی، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : رحیمیان، محمد ؛
(24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختارینقض قرارداد روانشناختیعدم امنیت شغلیخستگی کاری