کلیدواژه برندهای لوکس / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ایمانخان، نیلوفر ؛ رحیم زاده اسفروشان، محمد ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 88 تا 102 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرندهای لوکسبرند مقلدکسب و کارهای اینترنتی
-
2.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (50 صفحه - از 453 تا 502 )
کلیدواژه ها: انگیزهتعامل مشتری رسانه های اجتماعی برندهای لوکس تحقیقات کیفی
-
3.
نویسنده مسئول : بهرام، احسان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحه - از 1349 تا 1366 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندتکنیک دلفی فازیکالاهای لوکسلوکسمحصولاتبرندهای لوکسمشتریمصرفمصرفکنندگان
-
4.
نویسنده : نوشادی جلال، مهزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (14 صفحه - از 2124 تا 2137 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
5.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
6.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده مسئول : نايلی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
7.
نویسنده مسئول : بشیرپور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیان، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:برندهای لوکسمصرف تظاهرینظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهری
-
8.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ شیخی، زینب ؛ شهری مجارشین، علی اکبر ؛ میرطاهری، علی ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (12 صفحه - از 109 تا 120 )
کلیدواژه ها:مشتریانبرندقصد خریدبرندهای لوکسدیدگاه برندمشتریرضایت مشتریتبلیغاتفرضیه
-
9.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
10.
نویسنده : Seung-A Annie Jin ؛ مترجم : آصف، هاجر ؛
مجله:مدیریت رسانه»آبان 1393 - شماره 8 (10 صفحه - از 87 تا 96 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهفیس بوکرسانه اجتماعیبرندهای لوکسسایت های شبکه اجتماعیمدیریت برندهای تجاریمحتوای کاربرینظریه های عملکردی گرایش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ج (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)