تابستان 1399 - شماره 74 رتبه الف (وزارت علوم)
-
مقایسه انعطافپذیری شناختی، سرمایه روانشناختی و راهبردهای مقابله با درد بین افراد مبتلا به کووید 19 پاسخدهنده و عدم پاسخدهنده به درمان خانگی
نویسنده مسئول : جعفری، اصغر ؛
(32 صفحه - از 4 تا 35 )
کلیدواژه ها: سرمایه روانشناختی راهبردهای مقابله انعطافپذیری شناختی کووید 19 درمان خانگی
-
پیشبینی گرایش به طلاق عاطفی براساس ویژگیهایی شخصیتی، باورهای فراشناختی و بلوغ عاطفی زوجین
نویسنده مسئول : ابراهیمی، لقمان ؛ نویسنده : حیدری، رقیه ؛
(26 صفحه - از 36 تا 61 )
کلیدواژه ها: ویژگیهای شخصیتی باورهای فراشناختی طلاق عاطفی بلوغ عاطفی
-
تأثیر برنامه مهارتهای زندگی (خودآگاهی، مقابله با استرس، همدلی) بر اساس فرهنگ بومی بر شادکامی و تابآوری زنان مطلقه
نویسنده : رحیمی صادق، زهرا ؛ برجعلی، احمد ؛ معتمدی، عبداله ؛ فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : سهرابی، فرامرز ؛
(29 صفحه - از 62 تا 90 )
کلیدواژه ها: شادکامی زنان مطلقه مهارتهای زندگی تابآوری فرهنگ بومی
-
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای
نویسنده : فرنیا، وحید ؛ فرجی، رضا ؛ رشیدی، علیرضا ؛ داوری نژاد، عمران ؛ خانگی، مریم ؛ نویسنده مسئول : سالمی، صفورا ؛
(15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها: نظریه ذهن مهارتهای اجتماعی نافرمانی مقابلهای
-
رهیافتی پدیدارشناسانه بر دیدگاه مشاورین نسبت به مراکز مشاوره اسلامی
نویسنده مسئول : مدنی، یاسر ؛ نویسنده : باهنر، فهیمه ؛
(31 صفحه - از 106 تا 136 )
کلیدواژه ها: مطالعه کیفی دیدگاه مشاوران مراکز مشاوره اسلامی
-
نقش شوخطبعی در تابآوری زنان در برابر فشارهای روانی روزهای قرنطینه بیماری کرونا
نویسنده مسئول : شریعتمدار، آسیه ؛ نویسنده : اعظمی، مریم ؛ غفوری، سحر ؛ مصباحی، مریم ؛
(29 صفحه - از 137 تا 165 )
کلیدواژه ها: شوخطبعی تابآوری قرنطینه مطالعه کیفی فشارروانی
-
شناسایی شاخصهای مدرسه کارآمد پس از زلزله: یک پژوهش کیفی از زلزله سرپلذهاب
نویسنده : جلیلیان، مریم ؛ گل محمدیان، محسن ؛ نویسنده مسئول : صیدی، محمدسجاد ؛
(16 صفحه - از 166 تا 181 )
کلیدواژه ها: مطالعه کیفی زلزله مدرسه کارآمد
-
اثربخشی درمانهای تحولی (سبک یادگیری واک) با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی
نویسنده : کاوه، عطیه ؛ میرزاییان، بهرام ؛ نویسنده مسئول : حسن زاده، رمضان ؛
(30 صفحه - از 182 تا 211 )
کلیدواژه ها: نارساخوان سبک یادگیری اختلالات ویژهی یادگیری کتل - هورن - کارول ایشینر پردازش اطلاعات شناختی