پاییز 1398 - شماره 35
پیشبینی نشاط ذهنی بر اساس بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای سبکهای خودتنظیمی هیجانی
نویسنده : حقبین، فاطمه؛ نویسنده مسئول : شیخالاسلامی، راضیه؛
(30 صفحه - از 23 تا 52 )
مطالعۀ تطبیقی اندیشههای ویگوتسکی و برونر در باب فرایندهای یاددهی –یادگیری
نویسنده مسئول : داورپناه، ابو سعید؛
(30 صفحه - از 53 تا 82 )
نقش ویژگیهای معماری محیط و دلبستگی به مکان تحصیل در پیشبینی سازگاری اجتماعی دانشآموزان
نویسنده مسئول : رشیدکلویر، حجت الله؛ نویسنده : قاسمی نژاد، محمدعلی؛ بشرپور، سجاد؛ عبدی، عالیه؛ میرجعفرزاده، سارا؛
(24 صفحه - از 83 تا 106 )
ارائه الگویی از مداخله تکوینی- تعاملی پویا برای تغییرپذیری شناختی و بهبود یادگیری دانشآموزان مضطرب: ترکیب تدریس و رواندرمانی در کلاس زبان انگلیسی
نویسنده : سارانی، عبدالله؛ خوش سیما، هوشنگ؛ مصطفی پور، احسان؛ نویسنده مسئول : فرخی پور، سجاد؛
(24 صفحه - از 107 تا 130 )
اثربخشی آموزش کاهش آسیب و برنامه مداخله ماتریکس بر اهمالکاری تحصیلی در دختران دانشآموز آسیبدیده از رابطه با جنس مخالف
نویسنده : شیخ دارانی، هما؛ سجادیان، ایلناز؛ نویسنده مسئول : گل پرور، محسن؛
(34 صفحه - از 131 تا 164 )
اثربخشی آموزش مسائل حسابی تصویرمحور بر عملکرد حافظه فعال و کارآمدی پردازش دانش آموزان
نویسنده : عزیزی محمودآباد، مهران؛ عریضی، حمید رضا؛ نویسنده مسئول : لیاقتدار، محمدجواد؛
(26 صفحه - از 165 تا 190 )
تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت به والدین بر مشکلات رفتاری و مسئولیت پذیری دانش آموزان پرخاشگر دوره ابتدایی
نویسنده مسئول : عیسی نژاد، امید؛ نویسنده : سعیدی، توحید؛ علیپور، الهه؛
(20 صفحه - از 191 تا 210 )
اثربخشی بازی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس اول ابتدائی در درس فارسی
نویسنده : غفاری، خلیل؛ داوودی، حسین؛ حیدری، حسن؛ یاسبلاغی شراهی، بهمن؛ نویسنده مسئول : محمدی، فاطمه؛
(32 صفحه - از 211 تا 242 )