Summer and Autumn 2022, Volume 3 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Ghaffarisadr، Seyyed Iman ؛ نویسنده : Mohammadi، Sardar ؛ Nobakht، Farzad ؛
(13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:attitudepurchasing intentionCause-related Marketing (CRM)Cause-Brand fitDonation Proximity
-
نویسنده : Rahmati، Sara ؛ Razavi، Maliheh Sadat ؛ نویسنده مسئول : Behboodi، Omid ؛
(12 صفحه - از 98 تا 109 )
کلیدواژه ها:Visual attentionBrand Recallbrand usage experiencefour and five star hotels in Mashhad
-
نویسنده : Kazemi Saraskanrood، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ghafouri، Zahra ؛
(13 صفحه - از 110 تا 122 )
کلیدواژه ها:Tehran Stock ExchangeInvestor's behaviorCapital MarketSelf-attribution biasOverconfidence bias
-
نویسنده مسئول : Hoseini، Seyed Rasoul ؛ نویسنده : Taghavi، Hadi ؛ Hoseini Sano، Seyed Amin ؛ Dashtbani، Yavar ؛
(16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:AdvertisingMobile Social NetworksMeta-synthesisadvertising acceptanceperceived content
-
نویسنده : Haddadian، Zohre ؛ Bakhti، Arian ؛ نویسنده مسئول : Konjkav Monfared، Amir Reza ؛
(13 صفحه - از 139 تا 151 )
کلیدواژه ها:TouristAttractivenessdestination loyaltyAuthentic prideperceived coolness