Autumn 2021, Volume 14 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Gheidar، Yasaman ؛ نویسنده : ShamiZanjani، Mehdi ؛
(12 صفحه - از 669 تا 680 )
کلیدواژه ها:human resourcesworkplaceDigital TransformationEmployee Experience
-
نویسنده مسئول : Sahraee، Rezvan ؛ نویسنده : Binti Abdullah، Haslinda ؛ Bagherian، Fatemh ؛
(18 صفحه - از 681 تا 698 )
کلیدواژه ها:valueturnover intentionGenerational DifferencesIranian GenerationsMillennials
-
نویسنده : Mollaei، Robab ؛ Hoveida، Reza ؛ Rizaneh، Jalal ؛ نویسنده مسئول : Siadat، Seyed Ali ؛
(22 صفحه - از 699 تا 720 )
کلیدواژه ها:personal brandingJudiciaryOrganizational Training
-
نویسنده مسئول : Othman، Nor Hafiza ؛ نویسنده : Othman، Norasmah ؛
(13 صفحه - از 721 تا 733 )
کلیدواژه ها:behaviorEntrepreneurship educationnegative emotionPositive EmotionStart-up process
-
نویسنده : Dehghani Sadrabadi، Mohammad Hossein ؛ Jafari Nodoushan، Abbasali ؛ نویسنده مسئول : Bozorgi-Amiri، Ali ؛
(26 صفحه - از 735 تا 760 )
کلیدواژه ها:stochastic programmingDisruptionOperational riskResilient Supply ChainNetwork Non-Resiliency
-
نویسنده : Kazemi، Ali ؛ Na’ami، Abdollah ؛ نویسنده مسئول : Rousta، Alireza ؛
(16 صفحه - از 761 تا 776 )
کلیدواژه ها:Innovationexport performanceinternationalizationExport market orientationexport learning orientation
-
نویسنده مسئول : Ebrahimi، Elham ؛
(22 صفحه - از 777 تا 798 )
کلیدواژه ها:family satisfactionjob involvementorganizational identificationwork-family enrichmentflexible working arrangements
-
نویسنده : Azizi، Zahra ؛ Rajaee Harandi، Saeedeh ؛ Ghalibaf Asl، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Abdolvand، Neda ؛
(18 صفحه - از 799 تا 816 )
کلیدواژه ها:sentiment analysistext miningStock Market IndexPersian NewsStock market predictionTechnical and fundamental data
-
نویسنده : Jandaghi، Gholamreza ؛ Rajaei، Reza ؛ Ghasemi، Ahmadreza ؛ Tehrani، Reza ؛ نویسنده مسئول : Saranj، Alireza ؛
(18 صفحه - از 817 تا 834 )
کلیدواژه ها:Credit RiskAnt Colony Algorithmimbalanced datasetProbability of default (PD)Bankruptcy prediction (BP)K-nearest neighbor (KNN)
-
نویسنده : Eshaghi، Mohammad Sadegh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ نویسنده مسئول : Ranjbarian، Bahram ؛
(21 صفحه - از 835 تا 855 )
کلیدواژه ها:brand imagebottom-up spilloverpsychological life spacecustomer well-beingaroused emotions