Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Sharma، Pooja Chaturvedi ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:Brand TrustAnchoring BiasBehavioural BiasesHerding BiasMarket Investment Behaviour
-
نویسنده : Ali، Yousaf ؛ Amjad، Pashmina ؛ Najam، Wajeeh ؛ Shafiq، Murtaza ؛ نویسنده مسئول : Sabir، Muhammad ؛
(15 صفحه - از 21 تا 35 )
کلیدواژه ها:TOPSISMulti-criteria decision makingChabaharGwadarPort Management
-
نویسنده : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ نویسنده مسئول : Ranjbarian، Bahram ؛
(16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
نویسنده : Helhel، Asiyenur ؛ نویسنده مسئول : Helhel، Yesim ؛
(17 صفحه - از 53 تا 69 )
کلیدواژه ها:Non-Performing LoansCOVID-19 Outbreakloan-to-asset ratiothe Turkish banking system
-
نویسنده : Poorhadi Poshtiri، Zahra ؛ Delafrooz، Narges ؛ Shahroodi، Kambiz ؛ نویسنده مسئول : Gholipour Soleimani، Ali ؛
(24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:InsuranceDigital TransformationCOVID-19 crisisInsurTechFinTech Startups
-
نویسنده مسئول : Thapa، Ashish ؛ نویسنده : Parimoo، Daleep ؛ Kovid، Raj ؛ Sharma، Gunjan ؛
(16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:Transformational Leadershiporganizational performanceCorporate Social ResponsibilityPharmaceutical Companies
-
نویسنده : S.Baranidharan ؛ Rathod، Harishchandra Singh ؛ نویسنده مسئول : Abdu، Murtala ؛
(13 صفحه - از 111 تا 123 )
کلیدواژه ها:Financial MarketRisk spilloverStock Market VolatilityContagion Effectforecast error variance Decomposition
-
نویسنده مسئول : Sadegh، Mohammad Hadi ؛ نویسنده : Parchami Sarghein، Maryam ؛
(22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:Middle EastCorporate GovernanceInternational joint ventureJoint Investment CompanyFormative Factors
-
نویسنده مسئول : Al-Banna، Hasan ؛ نویسنده : Jannah، Syayyidah Maftuhatul ؛
(22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:Investor BehaviorSocially Responsible InvestmentMuslim Investor
-
نویسنده : Zohrehvandian، Karim ؛ Mahmoudi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Ghaffarian، Hossein ؛
(15 صفحه - از 169 تا 183 )
کلیدواژه ها:Data miningPredictionclassifiersLevel of EffectivenessEncouraging Behaviors
-
نویسنده : Shahsavari، Masoumeh ؛ Bagherpour Velashani، Mohammad Ali Ali ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Mahdi ؛
(18 صفحه - از 185 تا 202 )
کلیدواژه ها:Conceptual Frameworkmeta-synthesis methodAudit Expectation Gapgap components
-
نویسنده مسئول : Lee Chin، Tay ؛ نویسنده : Fee Yean، Tan ؛
(15 صفحه - از 203 تا 217 )
کلیدواژه ها:AMO-enhancing HRM practicesmeasurement validationMalaysian construction firms
-
نویسنده : Tashakkori، Ali Asghar ؛ Doroudi، Homa ؛ نویسنده مسئول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
(19 صفحه - از 219 تا 237 )
کلیدواژه ها:customer retentionValue co-creationService Projects
-
نویسنده مسئول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ نویسنده : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
(19 صفحه - از 239 تا 257 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
نویسنده : Moradi، Hoda ؛ Rabbani، Mozhde ؛ نویسنده مسئول : Babaei Meybodi، Hamid ؛
(17 صفحه - از 259 تا 275 )
کلیدواژه ها:Sustainable Supply ChainDynamic network data envelopment analysisExogenous Weights
-
نویسنده مسئول : Isidore، Renu ؛ نویسنده : Arun، C. Joe ؛
(17 صفحه - از 277 تا 293 )
کلیدواژه ها:Artificial intelligenceIndian Consumer marketWillingness to share personal dataCustomer-Machine Interaction
-
نویسنده مسئول : Osanlou، Bahareh ؛ نویسنده : Darvish، Fatemeh ؛
(16 صفحه - از 295 تا 310 )
کلیدواژه ها:Brand attitudeBrand extension attitudeLogo attitude
-
نویسنده : Bagheri، Moslem ؛ Shekari، Fatemeh ؛ Moaven، Zahra ؛ Nikbakht، Amin ؛ نویسنده مسئول : Mobasheri، Ali Asghar ؛
(15 صفحه - از 331 تا 345 )
کلیدواژه ها:IranStrategiesThematic AnalysisMedical tourismhealth tourismBest-worst method
-
نویسنده مسئول : Akbari، Mohsen ؛ نویسنده : Eivazinezhad، Salman ؛ Hosseinzadeh، Arezoo ؛
(18 صفحه - از 347 تا 364 )
کلیدواژه ها:covid-19Hygienic PrinciplesConsumer’ s ReactionSurvey experiment