November 2022, Volume 11 - Number 2 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Ghaemi، Hamed ؛ نویسنده : Bayati، Mona ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:Teachers’burnoutreliabilityassessmentconstructvalid-ityMaslachburnoutinventorytransferableskill
-
نویسنده : Farsinejad، Mohammadreza ؛ Fatehi Rad، Neda ؛
(21 صفحه - از 29 تا 49 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyself-regulationcorrectivefeedbackonlinecorrectivefeed-back
-
نویسنده : Barjesteh، Hamed ؛ Shirzad، Shaghayegh ؛
(23 صفحه - از 51 تا 73 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyHypothesizedModelLearners’beliefsLearningStrategyMotivationalSelf-system
-
نویسنده : Saket، Reyhaneh ؛ Akbarpour، Leila ؛
(26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:gendermaterials evaluationIranian EFL teachers’ atti-tudesworkbooks
-
نویسنده : Norouzifard، Aylar ؛ Zamanian، Mostafa ؛ Rassaei، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Bavaii، Mohammad ؛
(24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:CALLeducationaltechnologyAugmentedrealitylan-guagelearningmotivation
-
نویسنده مسئول : Momayezalashjar، Elaheh ؛ نویسنده : Shuraki، Farah ؛
(39 صفحه - از 125 تا 163 )
کلیدواژه ها:Socialmarketingpersuasiveadvertisementlinguisticfea-turespersuasiveformulavirtualenvironment
-
نویسنده : Feyzbar، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Akbarpour، Leila ؛
(30 صفحه - از 197 تا 226 )
کلیدواژه ها:language teachingteaching successteaching effectivenessKeywords: Language Aptitude
-
نویسنده : Panahandeh، Mehrnoosh ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(17 صفحه - از 227 تا 243 )
کلیدواژه ها:attitudegameGamificationHomeworkKahoot
-
نویسنده : Tayebi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Riasati، Mohammad Javad ؛
(26 صفحه - از 267 تا 292 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersLearning StyleOnline EducationEFL Learner’s Satisfaction
-
نویسنده : Shafiee، Sara ؛
(21 صفحه - از 293 تا 313 )
کلیدواژه ها:EFLFirst Languagemother tongueKeywords: Grammar Learning