زمستان 1400 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Kheiri، Mobina ؛ Soleimani، Sara ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:environmentCreativityChilddevelopmenteducationaCreative EnvironmentEnvironment, Creative EnvironmentEnvironment, Creative Environment
-
نویسنده : Abdolmaleki، Jamal ؛ نویسنده مسئول : Ghanbari، Siroos ؛
(22 صفحه - از 18 تا 39 )
کلیدواژه ها:Servant leadershipTeam PerformanceTeam CohesionTeam leadershipTeam LearningTeacher TeamsTeam Performance, Teacher TeamsTeam Performance, Teacher Teams
-
نویسنده : Mahdipour، Morad ؛ Mehralizadeh، Yadolah ؛ نویسنده مسئول : Shahi، Sakineh ؛
(22 صفحه - از 40 تا 61 )
کلیدواژه ها:principalsappointmentselection methodselection conditions
-
نویسنده : Saki، Javad ؛ Nasiri Bani Valik، Fakhrossadat ؛ Afzali، Afshin ؛
(18 صفحه - از 62 تا 79 )
کلیدواژه ها:learning organizationLearning SchoolsSustainable DevelopmentNetwork productive learningInclusive quality
-
نویسنده مسئول : Alami، Farnoosh ؛ نویسنده : Hosseini، Rasoul ؛ Hosseini، Seyedmohammadali ؛
(13 صفحه - از 80 تا 92 )
کلیدواژه ها:job performanceschool principalsDamavand CountyEntrepreneurial Attitude
-
نویسنده مسئول : Kazeminasab، Fariba ؛ نویسنده : Mehralizadeh، Yadolah ؛ Farhadirad، Hamid ؛
(15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:TeachersProfessional developmentprincipalsFasilitation role
-
نویسنده مسئول : Torkzadeh، Jafar ؛ نویسنده : Vafaei، Maryam ؛ Salimi، Ghasem ؛ Mohammadi، Mahdi ؛ Marzughi، Rahmatolah ؛
(25 صفحه - از 108 تا 132 )
کلیدواژه ها:SchoolSocial SystemSustainable DevelopmentSustainable SchoolSustainable education
-
نویسنده مسئول : Abdollahi، Bijan ؛ نویسنده : Bahrami، Azar ؛ Arasteh، Hamidreza ؛ Abasian، Hossain ؛
(15 صفحه - از 133 تا 147 )
کلیدواژه ها:Thematic Analysisteacher professional developmentInstructional Leadershipschool-based supervision
-
نویسنده : Pashsyee، Jafar ؛ Talebi، Behnam ؛ نویسنده مسئول : Daneshvar، Zarin ؛
(14 صفحه - از 148 تا 161 )
کلیدواژه ها:PolicymakingSchoolmanpowerHuman resource development
-
نویسنده مسئول : Jahed، Hossein Ali ؛ نویسنده : Rezaeyan، Toba ؛ Nourian، Mohammad ؛ Shahmohammady، Nayereh ؛
(21 صفحه - از 162 تا 182 )
کلیدواژه ها:Primary SchoolsDyamismDynamic School