پاییز 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Naderi Beni، Nahid ؛ Hashemi، Masoumeh ؛ Mohebi، Mohammadmehdi ؛ نویسنده مسئول : Ebrahimi، Salahedin ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:psychological empowermentproductivity of teacherssustainable educational leadership
-
نویسنده مسئول : Hasanpour، Sohayla ؛ نویسنده : Hasani، Rafigh ؛ Galehdari، Fariba ؛
(23 صفحه - از 24 تا 46 )
کلیدواژه ها:grounded theorymodelAutonomyTeachers
-
نویسنده : Salimiyan، Zahra ؛ Mohtaram، Maasoumeh ؛ نویسنده مسئول : Mohammadi، Mehdi ؛
(14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:teacherSocial CapitalSchoolPsychological CapitalReadiness for change
-
نویسنده : Laei، Soosan ؛ Eslampanah، Maryam ؛ Khodadadi، Zahra ؛ Kaviani، Elham ؛
(24 صفحه - از 61 تا 84 )
کلیدواژه ها:grounded theoryresilienceResilient Schools
-
نویسنده : Mohamadi، Parvaneh ؛ نویسنده مسئول : Ghanbari، Siroos ؛
(25 صفحه - از 85 تا 109 )
کلیدواژه ها:Organizational learningProfessional developmentempowering leadershipVisionary LeadershipChange Tendencies
-
نویسنده : Rahmani، Parinaz ؛ Keykha، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Ezati، Mitra ؛
(23 صفحه - از 110 تا 132 )
کلیدواژه ها:school leadershipEducational Leadershipschool administrationPrincipals’ CompetenciesSchool development
-
نویسنده : Mohebiamin، Amineh ؛ Rabiei، Mahdi ؛ Kayzouri، Amir Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mohammadi Hoseini، Seyed Ahmad ؛
(15 صفحه - از 133 تا 147 )
کلیدواژه ها:teacherCreativitySelf-efficacyorganizational silence
-
نویسنده مسئول : Narenji Thani، Fatemeh ؛ نویسنده : Asadi، Somaye ؛ Taghavi، Ava ؛ Mazari، Ebrahim ؛
(12 صفحه - از 148 تا 159 )
کلیدواژه ها:Human Capitalhigh schoolsSelf-developmentCreativity Staff
-
نویسنده مسئول : Koohi، Amirhasan ؛ نویسنده : Soleimani، Nader ؛ Shafizadeh، Hamid ؛
(25 صفحه - از 160 تا 184 )
کلیدواژه ها:educationadaptabilityTeachersCareer pathCareer Path Adaptability
-
نویسنده مسئول : Zamani، Asghar ؛ نویسنده : Pouratashi، Mahtab ؛
(15 صفحه - از 185 تا 199 )
کلیدواژه ها:secondary schoolSuccession planningTalent ManagementView of School Principals
-
نویسنده : Karimi، Fatemeh ؛ Hosseinzadeh، Omid Ali ؛ Jamalpour، Michaeil ؛ نویسنده مسئول : Yarmohamadzadeh، Payman ؛
(25 صفحه - از 200 تا 224 )
کلیدواژه ها:ontologymethodologyepistemologySchoolsFormal modelintellectual pattern