پاییز 1401 - شماره 7
-
دلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
نویسنده مسئول : کریمی، مصطفی ؛ نویسنده : نصراللهی کاسمانی، اکبر ؛ خیامی، عبدالکریم ؛
(14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها: سیاستگذاری رسانه سیاست رسانهای بیانیه گام دوم دلالتهای سیاست رسانهای خطوط راهنمای سیاستگذاری رسـانه رســانه گام دوم انقـلاب هـا هــا اســت بـه بــه
-
ارزیابی راهبردهای هلدینگ تنسنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تاکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت»
نویسنده : سلیمانی ساسانی، مجید ؛
(32 صفحه - از 23 تا 54 )
کلیدواژه ها: رسانههای اجتماعی پیامرسانهای اجتماعی ویچت کیو.کیو تنسنت شبکۀ ملی اطلاعات هـا هــا پیام بـا ویچـت چیــن کـه
-
موانع اجرای خطمشیهای رسانهای در صداوسیما
نویسنده مسئول : شاکری نژاد، محسن ؛ نویسنده : اشعری، مرضیه ؛ صلواتیان، سیاوش ؛ فرخنژاد، رضا ؛
(22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها: رسانه خطمشی اجرای خطمشی خطنگاری معاونت سیما خط اجــرای خط مشــی ها اجــرا هــا صداوسیما موانــع اجــرای خط مشــی موانع اجرای خطمشی
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو
نویسنده : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
(32 صفحه - از 77 تا 108 )
کلیدواژه ها: هویت ملی اقوام ایرانی برندسازی تصویر ملی برند ملی قومی بـه بـا هـا هــا هویت
-
شناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام
نویسنده : سلیمانی، طاهر ؛ قیومی، عباسعلی ؛ کاوسی، اسماعیل ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : صامت، علیرضا ؛
(26 صفحه - از 109 تا 134 )
کلیدواژه ها: تحول جوانان استان ایلام هویت فرهنگی هویت محلی فرهنگی هـا
-
بررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی
نویسنده مسئول : تفرجی یگانه، مریم ؛ نویسنده : جهانفر، نعمت ؛ دریکوند، زهرا ؛
(16 صفحه - از 135 تا 150 )
کلیدواژه ها: زبانشناختی تابو راهبرد فرهنگی حسن تعبیر برنامههای محلی زبان بــا هـا بـا بـه هــا