پاییز 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم)
-
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته گام با نشانگان داون
نویسنده : صیدی، مریم ؛ کاشانی وحید، لیلا ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ کاکابرایی، کیوان ؛ نویسنده مسئول : افروز، غلامعلی ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون تعاملات ارتباطی حل مسئله خانوادهمحور
-
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم
نویسنده : سرخی، زهره ؛ رضایی، سعید ؛ نویسنده مسئول : شریفی درآمدی، پرویز ؛
(13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها: اختلالهای طیف اتیسم تعامل مادر- فرزند خودپنداره.
-
اثربخشی آموزش کوششهای مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم
نویسنده مسئول : کاکاوندی، خلیل ؛ نویسنده : قمرانی، امیر ؛
(10 صفحه - از 24 تا 33 )
کلیدواژه ها: آموزش کوششهای مجزا تقلید حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم
-
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه
نویسنده : رضایی، سحر ؛ علی مددی، کامران ؛ نویسنده مسئول : گودرزی، محمود ؛
(10 صفحه - از 34 تا 43 )
کلیدواژه ها: عزتنفس حل مسئله اجتماعی الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی
-
تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانشآموزان دیرآموز
نویسنده : شب افروز، ژیلا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، سعید ؛
(9 صفحه - از 44 تا 52 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان دیرآموز تقویت توجه توانبخشی حرکتی
-
اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزه های فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانش آموزان با آسیب بینایی
نویسنده مسئول : عاشوری، محمد ؛ نویسنده : بهزادی، فرزانه ؛
(12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها: امید به زندگی قدردانی آسیب بینایی سلامت روان