تابستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان
نویسنده : برارپور، مریم ؛ کشاورز افشار، حسین ؛ نویسنده مسئول : وکیلی، سمیرا ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها: اختلال خواندن دانشآموزان نارساخوان روش چندحسی فرنالد
-
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی
نویسنده : عدلخواه، شیوا ؛ آقایی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : فرامرزی، سالار ؛
(11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها: اختلالات عاطفی و رفتاری استواری درمان تعامل والد-کودک اختلال کمتوجهی بیشفعالی بسته ارتباطی والد-کودک
-
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی
نویسنده : بایزیدی، پریسا ؛ علی پور، احمد ؛ نویسنده مسئول : علياکبري دهکردي، مهناز ؛
(9 صفحه - از 35 تا 43 )
کلیدواژه ها: دشواری تنظیم هیجان توانمندی منش مادران کودکان اختلال کمتوجهی بیشفعالی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
-
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه
نویسنده : کولیوند، سحر ؛ کردنوقابی، رسول ؛ رشید، خسرو ؛ نویسنده مسئول : یعقوبی، ابوالقاسم ؛
(10 صفحه - از 44 تا 53 )
کلیدواژه ها: خودپنداره تحصیلی مهارتهای جراتورزی اختلالهای یادگیری ویژه احساستعلق به مدرسه
-
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه
نویسنده مسئول : لطیفی، زهره ؛ نویسنده : باقری، نیلوفر ؛ سلیمانی، فاطمه ؛
(13 صفحه - از 54 تا 66 )
کلیدواژه ها: خودارزشمندی پریشانی روانشناختی اختلالهای یادگیری ویژه خودشفابخشی
-
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم
نویسنده مسئول : طباطبایی، سید موسی ؛ نویسنده : آقایی، حکیمه ؛ صابری، سهیلا ؛
(12 صفحه - از 67 تا 78 )
کلیدواژه ها: حمایت اجتماعی ادراک شده انعطافپذیری شناختی اختلال طیف اوتیسم درمان پذیرش و تعهد تبادل عاطفی
-
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی
نویسنده مسئول : امینی، داریوش ؛ نویسنده : الماسی، مجید ؛ نوروزی همایون، محمدرضا ؛
(17 صفحه - از 79 تا 95 )
کلیدواژه ها: حافظه فعال بازداری پاسخ انعطافپذیری شناختی توانبخشی شناختی رایانهای تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی
-
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی
نویسنده : جوادیان، نرگس ؛ مشهدی زاده، شهرام ؛ احمدی، رضا ؛ نویسنده مسئول : شریفی، طیبه ؛
(11 صفحه - از 96 تا 106 )
کلیدواژه ها: ذهنآگاهی افکار خودآیند منفی نظمجویی هیجانی