بهار 1396 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری
نویسنده : تقی لو، صادق ؛ لطافتی، رامین ؛
(23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها: جنسیت صفات شخصیت مدلیابی معادلات ساختاری تغییرناپذیری واژگان کلیدی: بهزیستی ذهنی
-
تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عامل های آن
نویسنده : اصغری، دردانه ؛ شریفی، نسترن ؛
(20 صفحه - از 30 تا 49 )
کلیدواژه ها: تمایز عامل خلاقیت هیجانی خلاقیت شناختی
-
هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران
نویسنده : باباخانی، نرگس ؛ حجازی موغانی، الهه ؛ پاشا شریفی، حسن ؛
(18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها: خودمختاری درگیری گرمی تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی شیوه های تربیتی والدین ادراک نوجوانان
-
ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههای مدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری
نویسنده : جبرائیلی، هاشم ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها: شخصیت اعتیاد هوش هیجانی مصرف مواد تاب آوری
-
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری
نویسنده : رضایی، احمد ؛ گرامی پور، مسعود ؛
(18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها: کیفیت تدریس آموزش عالی اعتبار روایی علوم رفتاری
-
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماهای مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان در ارائه مراقبتهای دوران بارداری
نویسنده : محمدی سلیمانی، محمدرضا ؛ سنجری، شهرزاد ؛ سنجری، شیما ؛
(16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها: دانشگاه عملکرد نرمافزار ماما فرآیند تحلیل سلسه مراتبی
-
ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت
نویسنده : مکرمی، مهران ؛ رضایی، علی محمد ؛ سیری، حسین ؛ اسمعیلی، محسن ؛
(13 صفحه - از 121 تا 133 )
کلیدواژه ها: پایایی اعتبار ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی تحصیلی
-
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن
نویسنده : شهری، نرگس ؛ وزیری، شهرام ؛ لطفی، فرح ؛
(17 صفحه - از 135 تا 151 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان راهبردهای شناختی فراشناختی روش مطالعه پس ختام مقطع دبیرستان