-
1.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 13 تا 48 )
کلیدواژه ها:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
2.
نویسنده : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ وحدتی، حجت ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ احسانی، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1392، دوره هفدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 203 تا 223 )