-
1.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Taherkhani، Reza ؛
مجله:متن پژوهی ادبی»تابستان 1386 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:contextOnsettoppropositiondown processingbottomup processing
-
2.
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Baqerzadeh Hosseini، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2015, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 109 تا 140 )
کلیدواژه ها:playrequestWDCTrefusalApologyExplicitImplicitEFLEPTaguchi
-
3.
نویسنده : Mohammadi، Mohammad javad ؛ Khazaie، Saeed ؛ Khatib، Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:ESPblended learningm-gameICT-mediated LearningIranian TVT
-
4.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Jannati، Seyran ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2015, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 57 تا 79 )
کلیدواژه ها:learning strategyreading comprehension strategyforeign language anxietyforeign language reading anxiety (FLRA)EFLAnxietyIranianFLRA
-
5.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Mirzaii، Mostafa ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2016 - Number 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 49 تا 73 )
کلیدواژه ها:Factor analysisContent analysisEFL descriptive writinganalytic rating scaleempirical developmentmixed methods researchELTESLAn
-
6.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Safari، Mahmood ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2012, Volume 15 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:acquisitionTeaching MethodsPoliteness strategiesILPDCTEFLHouseIranianMDCT
-
7.
A Qualitative Study of Experience in Forming Teachers’ Cognition on the Concept of Language Noticing
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdani Moghadam، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 17 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 428 تا 451 )
کلیدواژه ها:noticingTeaching experienceLanguage formTeachers’ cognition
-
8.
نویسنده : Abbasi Talabari، Fattaneh ؛ Khatib، Mohammad ؛
مجله:Applied Research on English Language»4 November 2019، Volume 8 - Number رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 585 تا 612 )
-
9.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Lotfi، Khadijeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2015 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 43 تا 67 )
کلیدواژه ها:powerinterlanguage pragmaticsImpolitenessDCTPersianEnglishPersian EnglishChi
-
10.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Ahmadi Safa، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2011, Volume 14 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticspeer scaffoldingZPDMDCTWDCTILPEFL