Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Jalali، Hassan ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsPublished WritingUnpublished WritingIt Bundles
-
نویسنده : Mohammadi، Mohammad javad ؛ Khazaie، Saeed ؛ Khatib، Mohammad ؛
(28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:ESPblended learningm-gameICT-mediated LearningIranian TVT
-
نویسنده : Pakzadian، Sarah Sadat ؛ Elaheh، Sotoudehnama ؛ Iravani، Hassan ؛
(38 صفحه - از 53 تا 90 )
کلیدواژه ها:demotivationLanguage Learning MotivationDemotiveUniversity Context
-
نویسنده : Ravand، Sadollah ؛ Ravand، Hamdollah ؛ Abbasi، Akbar ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentEFL WritingMultifaceted Rasch MeasurementTeacher Assessment
-
نویسنده : Rouhi، Afsar ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Hosseini، Yadollah ؛
(26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionTask difficultyMacro-genres
-
نویسنده : Shams، Nasrin ؛ Dabaghi، Azizollah ؛ Shahnazari-Dorcheh، MohammadTaghi ؛
(34 صفحه - از 139 تا 172 )
کلیدواژه ها:EFL ClassroomStudent attitudelearning environmentSmart Board
-
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛
(22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisInvolvement IndexEvaluationProficiencyTask-Induced Involvement
-
A Comparative Study of TEFL and ET Official Standards in Terms of Bloom’s Revised Cognitive Taxonomy
نویسنده : Yousofi، Nouroddin ؛ Zamani، Gerannaz ؛
(25 صفحه - از 195 تا 219 )
کلیدواژه ها:Higher-order thinking skillsEducational ObjectivesOfficial curriculum standardsBloom's revised taxonomy of the cognitive domain