-
1.
نویسنده : قاسمی، علی ؛ نیک بخت، محمدرضا ؛ ایمانی برندق، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1394، دوره اول - شماره 1 (11 صفحه - از 54 تا 64 )
کلیدواژه ها:نوسان بازده غیر متعارف سهاماعتماد به نفس بیش از حد مدیریتبازده غیر متعارف سهاماطلاعاتبـه
-
2.
مترجم : قاسمی، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد 1374 - شماره 97 ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
-
3.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ قاسمی، علی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 529 تا 550 )
کلیدواژه ها:بهکارگیری دانش مشتریتوسعۀ محصول جدیدسازماندهی دانش مشتریکسب دانش مشتری
-
4.
نویسنده : اوسطی، سمیرا ؛ پیری صدیق، آزاده ؛ عدل نسب، لاله ؛ قاسمی، علی ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»تابستان 1393 - شماره 44 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 36 تا 45 )
-
5.
نویسنده : قاسمی، علی ؛
مجله:توسعه مدیریت»اسفند 1382 و فروردین 1383 - شماره 56 (3 صفحه - از 53 تا 55 )
کلیدواژه ها:استراتژیاطلاعاتفرصتسازمانتکنولوژیاستراتژیکتکنولوژی اطلاعات
-
6.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ قاسمی، سمیرا ؛ ترکمان، مهدی ؛ قاسمی، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکهنجارهای ذهنیرفتار پذیرشادراک از سودمندیادراک در راحتی استفادهادراک از کیفیت خدماتخودکارآمدی رایانه ایکنترل رفتاری درک شدهقصد و نیت استفاده از خدماتدفاتر پیشخوان دولت