موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 27 |
علوم اجتماعی 2 |
اقتصاد 2 |
حوزه سلامت 1 |
حسابداری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 33 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 24 |
-
1.
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز
نویسنده : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها: صادرات زعفران استراتژی بازاریابی مدلسازی تفسیری ساختاری رویکرد سبز
-
2.
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس
نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، امنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1400 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 15 تا 50 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد برند مقصد گردشگری اعتلای برند گردشگری استان فارس
-
3.
طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری
نویسنده : پازری، محسن ؛ عدالتیان شهریاری، جمشید ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » زمستان 1399 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 541 تا 560 )
کلیدواژه ها: اکوسیستم کارآفرینی فرایند نوآوری فرایند کارآفرینی تولید محصول جدیدNPD ایجاد ارزش مشترک
-
4.
بخشبندی بازار بیمهنامه بدنه خودرو یکی از بزرگترین شرکتهای بیمهای ایران
نویسنده مسئول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » پاییز 1399 - شماره 139 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (29 صفحه - از 94 تا 122 )
کلیدواژه ها: بخشبندی بازار خوشهبندی بیمه بدنه خودرو
-
5.
بخشبندی بازار مشتریان بیمههای عمر با استفاد از شبکه عصبی
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 74 تا 88 )
کلیدواژه ها: شبکه عصبی بیمه عمر بخش بندی بازار
-
6.
تبیین رابطۀ ارزش ادراکشدۀ مصرفکنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران
نویسنده مسئول : عابدین، بهاره ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1399 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها: بازاریابی استراتژیک ارزش ادراکشده رفتار خرید خودروهای لوکس
-
7.
تاثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1399 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی برند اعتبار منبع توصیههای الکترونیکی کیفیت توصیههای الکترونیکی کمیت توصیههای الکترونیکی ویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکی
-
8.
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 22 تا 46 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی پاسخ به تبلیغات ادراک از مرتبط بودن تبلیغات ادراک از ارزش تبلیغات پیوندهای اجتماعی
-
9.
تاثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ قدرت آبادی، لیلا ؛ شفیع، شکوفه ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 357 تا 374 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش یادگیری سازمانی سرمایه مشتری تعهد مدیران ارشد
-
10.
تاثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادرات فرش دستباف ایران
نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1398 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (31 صفحه - از 69 تا 99 )
کلیدواژه ها: صادرات فرش دستباف محیط سیاسی محیط فرهنگی برندینگ محیط اقتصادی پتانسیل بازار متغیر جغرافیایی