حقیقی نسب، منیژه/ 47 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 37 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 47 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 16 |
علمی-پژوهشی 12 |
الف 7 |
بین المللی 1 |
-
1.
تاثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات و سیستم مدیریت روابط با مشتریان برکیفیت سیستم و عملکرد درخدمات بانکی
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ رنجی بر، حسنا ؛ میرزاابوالحسن خان ایلچی، سارا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، بین المللی (16 صفحه - از 2062 تا 2077 )
کلیدواژه ها:عملکردبانککیفیت سیستمقابلیت های فناوری اطلاعاتسیستم مدیریت روابط با مشتریان
-
2.
نویسنده : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 180 تا 205 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان
-
3.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
4.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : دوست حسینی، فهیمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 4 تا 34 )
کلیدواژه ها:گردشگریکووید-19بازاریابی چابکتلاطم محیطبازارمشتریویروس
-
5.
نویسنده : ناظمی، آسیه ؛ سیدامیری، نادر ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 ، ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 712 تا 722 )
کلیدواژه ها:اکوسیستم خدماتمرور کتابشناختینرمافزار بیب اکسلچارچوب مفهومیپژوهشارایه
-
6.
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
7.
نویسنده : طهماسبی زاده، سیروس ؛ زمانیمقدم، افسانه ؛ نویسنده مسئول : حقیقینسب، منیژه ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1401 - شماره 54 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیمدل سازی ساختاری تفسیریصنعت حفاری نفت و گاز
-
8.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
9.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 ، الف (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 13 تا 57 )
کلیدواژه ها:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر
-
10.
نویسنده : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها:صادراتزعفراناستراتژی بازاریابیمدلسازی تفسیری ساختاریرویکرد سبزبازار