موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 32 |
علوم اجتماعی 3 |
اقتصاد 2 |
حوزه سلامت 1 |
حسابداری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 39 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 13 |
علمی-پژوهشی 12 |
الف 5 |
-
1.
شناسایی عوامل موثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها: بیبلیومتریک بازاریابی محتوای دیجیتال چارچوب TCM-ADO درگیرسازی مصرفکننده با برند شناسایی کاربر پژوهش
-
2.
تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکههای اجتماعی
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی درگیری شناختی رفتار خرید کیفیت محتوا تعامل با برند
-
3.
مدلسازی ساختاری تفسیری کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری نفت و گاز
نویسنده : طهماسبی زاده، سیروس ؛ زمانیمقدم، افسانه ؛ نویسنده مسئول : حقیقینسب، منیژه ؛
مجله : مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی » پاییز 1401 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی مدل سازی ساختاری تفسیری صنعت حفاری نفت و گاز
-
4.
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 13 تا 57 )
کلیدواژه ها: واکاوی برندسازی مرور نظاممند تصویربرند چارچوب پیشاند تصمیم پسایند تصــویر برنــد تصـویر برنـد برنـد تصویر بــا هـا بـا بـه بــر
-
5.
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز
نویسنده : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها: صادرات زعفران استراتژی بازاریابی مدلسازی تفسیری ساختاری رویکرد سبز بازار
-
6.
مدل اعتلای برند مقصد گردشگری
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » بهار 1401 - شماره 57 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد برند مقصد اعتلای برند برند مقصد گردشگری گردشگری استان فارس مقصد گردشگری مدل پژوهش زیرساخت
-
7.
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس
نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجله : مدیریت برند » تابستان 1400 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 15 تا 50 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد برند مقصد گردشگری اعتلای برند گردشگری استان فارس برنـد هـا بـا
-
8.
طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری
نویسنده : پازری، محسن ؛ عدالتیان شهریاری، جمشید ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » زمستان 1399 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 541 تا 560 )
کلیدواژه ها: اکوسیستم کارآفرینی فرایند نوآوری فرایند کارآفرینی تولید محصول جدیدNPD ایجاد ارزش مشترک
-
9.
ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرفکنندگان با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی
نویسنده مسئول : حقیقینسب، منیژه ؛ نویسنده : کامیابی، راضیه ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها: برند جایگاهیابی بازاریابی نقشۀ ادراکی
-
10.
بخشبندی بازار بیمهنامه بدنه خودرو یکی از بزرگترین شرکتهای بیمهای ایران
نویسنده مسئول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » پاییز 1399 - شماره 139 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 94 تا 122 )
کلیدواژه ها: بخشبندی بازار خوشهبندی بیمه بدنه خودرو بیمه خودرو شرکت بیمه مشتریان