-
1.
ارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی-پژوهشی علوم ورزشی و رضایتمندی پژوهشگران با استفاده از تحلیل مسیر
مقالهنویسنده مسئول : عسگری، بهمن ؛ نویسنده : قاسمی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1399- شماره 64 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمجلات علمی-پژوهشیرضایتمندی پژوهشگرانپژوهشگران علوم ورزشی
-
2.
نویسنده : مشتاقی، مهتاب ؛ راسخ، نازنین ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1400 - شماره 66 رتبه: الف/ISC (25 صفحه - از 367 تا 391 )
کلیدواژه ها:توسعهرسانه های جمعیورزش همگانیراهبردها
-
3.
نویسنده : قاسمی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1398 - شماره 57 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 105 تا 119 )
کلیدواژه ها:رادیورسانههای جمعیشبکة رادیویی ورزشکارکنان رادیومدیران رادیو
-
4.
اثرات مهارت های ارتباطی و ارتباطات بین فردی بر اثربخشی سازمانی مدیران ورزشی ایران و ارائه الگو
مقالهنویسنده : نظری، رسول ؛ احسانی، محمد ؛ گنجویی، فریده اشرف ؛ قاسمی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»زمستان 1391 - شماره 16 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 157 تا 174 )
کلیدواژه ها:دانشجویانکیفیتتحصیلات تکمیلیتربیت بدنی و علوم ورزشیدانشگاه های دولتی کشورارتباطات بینفردیمدیران
-
5.
نویسنده : قاسمی، حمید ؛ راسخ، نازنین ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 رتبه: ب/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندبازاریابی حسیفروشگاههای ورزشی