کلیدواژه رسانه های جمعی / (312 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی نقش برنامههای تلویزیون در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی
نویسنده : راه دار، زهره ؛ صنیعی، ماندانا ؛ نویسنده مسئول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
مجله : راهبرد اجتماعی فرهنگی » تابستان 1402 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم (41 صفحه - از 673 تا 713 )
کلیدواژه ها: نگرش توسعه فرهنگی تلویزیون رسانه های جمعی واژههای کلیدی: فرهنگ
-
2.
رابطه رسانههای جمعی و ارزشهای خانوادگی (مورد مطالعه: جوانان 15-29 ساله شهرکرد)
نویسنده مسئول : بابائی، امید ؛ نویسنده : مصطفوی کهنگی، فرحناز ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » تابستان 1402، پانزدهم - شماره 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها: ارزشهای خانوادگی ارزشهای سنتی ارزشهای مدرن رسانههای جمعی جوانان ارزش خانواده زن اینترنت اجتماعی مدرن
-
3.
مقایسۀ اجتماعی، طلاق عاطفی و نقش رسانهها در میان زنان متاهّل شهر شیراز و دلالتهای آن بر دوام خانواده
نویسنده مسئول : خواجه نوری، بیژن ؛ نویسنده : نقشبندی، شیما ؛
مجله : تداوم و تغییر اجتماعی » بهار و تابستان 1402 - شماره 3 (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها: زنان شیراز رسانههای جمعی مقایسه اجتماعی طلاق عاطفی
-
4.
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده شبکههای اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانههای جمعی
نویسنده : فتحی، هژیر ؛ واعظ، نفیسه ؛ نویسنده مسئول : تقی پور، فائزه ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1402 - شماره 61 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 61 تا 96 )
کلیدواژه ها: رسانه رسانههای جمعی شبکههای اجتماعی آیندهپژوهی پیشران
-
5.
بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه اول شهر شیراز)
نویسنده : خدامی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : راسخي رونيزي، مهدي ؛
مجله : معرفت فرهنگی اجتماعی » بهار 1402 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (حوزه علمیه/ISC (17 صفحه - از 81 تا 97 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی رسانه های جمعی شیراز اعتماد اجتماعی دانش آموزان پسر جامعه متغیر گیدنز جوانان فرد
-
6.
ارزیابی آگاهی از هویت ملی در رسانه های جمعی و اجتماعی با رویکرد مقایسه ای (مطالعه موردی نوجوانان شهر اردبیل)
نویسنده : فرج زاده خیاوی، غلامعلی ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ جعفری، علی ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحه - از 1927 تا 1943 )
کلیدواژه ها: هویت رسانه های جمعی رسانه های اجتماعی آگاهی از هویت ملی هویت ملی نوجوانان اجتماعی ارتباطات اطلاعات پرسشنامه سیاسی
-
7.
بررسی تاثیر نقش رسانه های جمعی درتوسعه فرهنگ بیمه عمر (مطالعه موردی : شرکت سهامی بیمه ایران )
نویسنده : موسی رضا، ناصر ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسداله ؛ نویسنده مسئول : متانی، مهرداد ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (17 صفحه - از 2834 تا 2850 )
کلیدواژه ها: توسعه فرهنگ بیمه عمر رسانه های جمعی
-
8.
شناسایی تهدیدات و آسیب های امنیتی نقش آفرینی شبکه های اجتماعی در انتخابات ایران
نویسنده مسئول : بیگلری، جواد ؛ نویسنده : اخوان کاظمی، مسعود ؛
مجله : پژوهشهای سیاسی و بین المللی » زمستان 1401 - شماره 53 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 64 تا 89 )
کلیدواژه ها: رسانه های جمعی انتخابات شبکه های اجتماعی سواد رسانه ای آسیب های امنیتی رسانهها سیاسی اطلاعات امنیت تهدید
-
9.
نقش رسانههای جمعی و اجتماعی در تغییرات فرهنگی با تاکید بر تعلق به هویت ملی (مطالعه موردی نوجوانان شهر اردبیل)
نویسنده : فرج زاده خیاوی، غلامعلی ؛ جعفری، علی ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حبیب زاده، اصحاب ؛
مجله : تغییرات اجتماعی - فرهنگی » زمستان 1401، سال نوزدهم - شماره 75 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 8 تا 31 )
کلیدواژه ها: هویت ملی تغییرات فرهنگی رسانههای جمعی احساس تعلق رسانههای اجتماعی اجتماعی نوجوانان ارتباطات اطلاعات نقش رسانههای جمعی فرهنگی پرسشنامه
-
10.
بررسی فقهی اقناع مخاطب در رسانههای جمعی
نویسنده : حاجیپور، حسین ؛
مجله : نامه الهیات » زمستان 1401 - شماره 61 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: رسانههای جمعی اقناع قواعدفقهی مسائلفقهی فریباقناعی فقهی اسلامی فریب تدلیس شهادت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (121 مقاله)
- ب (49 مقاله)
- علمی-ترویجی (23 مقاله)
- الف (15 مقاله)
- A (8 مقاله)
- B (6 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (4 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)