-
1.
نویسنده : Armiun، Novid ؛ Rahmatian، Rouhollah ؛ Safa، Parivash ؛ Shairi، Hamidreza ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne 2019 - Number 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:apprenants iranienscompréhension oraledifficultés de compréhensioncarences d’enseignementenseignants iranienstests à enjeux élevésactivités de pré-écoute
-
2.
نویسنده : Mohammadpour، Tahereh ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne & Hiver 2023 - Number 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 128 تا 148 )
کلیدواژه ها:فرانسهزبان شناسی مقابله ایفارسیفعل سببیکلمه مبین احساسfrançaisPersanVerbe causatifNom d’émotionLinguistique contrastive
-
3.
نویسنده : Safa، Parivash ؛ Majidi، Keyvan ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Fall 2010 - Number 221 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:grammairetraductionapprenantprésent de l'indicatifinterférence
-
4.
نویسنده : MOUSAVI، Hadisehalsadat ؛ LETAFATI، Roya ؛ SHAIRI، Hamid Reza ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne & Hiver 2023 - Number 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 149 تا 171 )
کلیدواژه ها:زبانآموزان ایرانیاستراتژیهای خوانش متندستگاه ثبت حرکات چشممسیر حرکات چشمدرک مفهوم متنoculomètreCompréhension du texteScanpathStratégies de la lectureapprenants iraniens
-
5.
نویسنده : Babasafari Renani، Azar ؛ shairi، Hamidreza Shairi ؛ Letafati، Roya ؛ Safa، Parivash ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Fall 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:significationmodalitéidentitéfaire et êtretextes littérairesEnLaAinsiLeCeGideNe
-
6.
نویسنده : TAVAKOLI، Azadeh ؛ Safa، Parivash ؛ SHAIRI، Hamid-Reza ؛ نویسنده مسئول : RAHMATIAN، Rouhollah ؛
مجله:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne & Hiver 2022 - Number 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 158 تا 176 )
کلیدواژه ها:یادگیرندهتسهیل کنندهمساله محورروش صریحفعال کنندهآموزش مبتنی بر معلّمPédagogie centrée sur l’apprenantPédagogie par découverteActivateurFacilitateurpédagogie centrée sur l’enseignantpédagogie explicite