-
1.
نویسنده : ادیب، یوسف ؛ محمودی، فیروز ؛ نویسنده مسئول : اژدری، داود ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1397، دوره یازهم - شماره 4 ISC (6 صفحه - از 24 تا 29 )
کلیدواژه ها:تکنولوژی آموزشیرسانه های آموزشینرمافزار آموزشیرسانه های دیداری- شنیداریچندرسانه ای های آموزشی
-
2.
نویسنده : محمودی، فیروز ؛ صادقی، فرزانه ؛ جمال امیدی، معصومه ؛
مجله:دین و سلامت»بهار و تابستان 1396، دوره پنجم - شماره 1 ISC (9 صفحه - از 52 تا 60 )
کلیدواژه ها:دانشجویان علوم پزشکینگرش معنویتنظیم شناختی هیجانی
-
3.
نویسنده مسئول : محمودی، فیروز ؛ نویسنده : صمدی، زهرا ؛ فیض الله زاده، زینب ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (7 صفحه - از 61 تا 67 )
کلیدواژه ها:تجاری سازیارتباط دانشگاه با صنعتتولیدات علمی دانشگاهیموانع تولید علمی
-
4.
نویسنده : منصورزاده، محمد ؛ حبیبی، حمدالله ؛ نویسنده مسئول : محمودی، فیروز ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1395، دوره نهم - شماره 5 ISC (13 صفحه - از 358 تا 370 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریالگوی پذیرش فناوریسودمندی ادراکشدهسهولت کاربردخودکارآمدی رایانهای
-
5.
نویسنده : شیخی، موریس ؛ حبیبی، حمدالله ؛ محمودی، فیروز ؛ نویسنده مسئول : ادیب، یوسف ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (6 صفحه - از 124 تا 129 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایدانشجو معلمانمتخصصین تعلیم و تربیت
-
6.
عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری از طریق موبایل در بین دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز
نویسنده مسئول : محمودی، فیروز ؛ نویسنده : حبیبی رامیانی، الهه ؛ بابازاده، رعنا ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1396، دوره دهم - شماره 6 ISC (8 صفحه - از 439 تا 446 )
کلیدواژه ها:نگرشیادگیری از طریق موبایلالگوی پذیرش فناوریتصمیم به استفاده
-
7.
نویسنده مسئول : طهماسب زاده شیخلار، داود ؛ نویسنده : محمودی، فیروز ؛ فرج پور بناب، فاطمه ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1397، دوره یازهم - شماره 4 ISC (9 صفحه - از 79 تا 87 )
کلیدواژه ها:برنامه درسی پنهاندانشجویان دانشگاه تبریزسازگاری حرفه ای
-
8.
نویسنده مسئول : محمودی، فیروز ؛ نویسنده : فتحی اذر، اسکندر ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ سرداری، مرضیه ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1398، دوره دوازدهم - شماره 3 ISC (9 صفحه - از 116 تا 124 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیدرس زیست شناسیروش تدریس وارونهماهیت علم