-
1.
نویسنده : برقی زرگر، مریم ؛ زند نامدار، فرانک ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1401 - شماره 10 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:نوآوریمشارکت کارکنانبهبود مستمرمدیریت کیفیت فراگیرتمرکز مشتریان
-
2.
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ زند نامدار، فرانک ؛
مجله:کنترولر»پاییز و زمستان 1383 - شماره 17 (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:شش سیگماTQMرویکرد شش سیگماکیفیتمدیریت کیفیت جامعبهبودصنایعبهبود کیفیت
-
3.
نویسنده : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ زند نامدار، فرانک ؛ رهگذر، فاطمه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1392 - شماره 20 (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیاعتماد سازمانیمسؤولیت اجتماعی شرکتها