-
1.
نویسنده : نساجی کامرانی، مهدی ؛ کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1396 - شماره 20 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 95 تا 106 )
کلیدواژه ها:گردشگریبرندبرند گردشگریمدل برند گردشگری
-
2.
نویسنده : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:مدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویا
-
3.
نویسنده : شیره پز آرانی، علی اصغر ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1397 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:قدرتاستراتژیتفکر استراتژیکمشرئعیت استراتژیروش دمیتل
-
4.
نویسنده : کیارزم، آمنه ؛ فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدلسازی ساختاری تفسیریبهبود خرید آنلاین