-
1.
نویسنده : بشیری موسوی، سید علیرضا ؛ افسر، امیر ؛ محجوبی فرد، ارش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریتحلیل سلسله مراتبی فازیK-meansمشتریمشتریانهرم ارزش مشتریاطلاعاتبانکروش تحلیل سلسلهمراتبی فازیوزن
-
2.
نویسنده : میرحسینی، سید سعید ؛ افسر، امیر ؛ جهانیان، سعید ؛ نویسنده مسئول : اذر، عادل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:سیستم برنامهریزی منابع سازمان (ERP)سیستمهای ابتکاری انتقادی (CSH)ریسکهای پیادهسازی ERP
-
3.
نویسنده : افسر، امیر ؛ هوشدار مهجوب، رحمت ؛ مینایی، بهروز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1392، دوره هفدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتبارسنجی مشتریانشبکه عصبی SOMمدیریت ریسک اعتباریRFM