-
1.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند
-
2.
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحه - از 1574 تا 1593 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندعشق به برندآگاهی برندفعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی