کلیدواژه کیفیت ادراک شده / (85 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 46 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
2.
نویسنده : شاهمرادی، محمدمهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (11 صفحه - از 3709 تا 3719 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندقیمت ادراک شدهتعامل مستمر مشتری با سازمان
-
3.
نویسنده : آرمان نژاد، نفیسه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (15 صفحه - از 3395 تا 3409 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهقصد خرید مجددصداقت برند
-
4.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
5.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
6.
نویسنده : مشایخی، مرجان ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:گردشگریرفتار مصرف کنندهکیفیت ادراک شدهشوک فرهنگیگردشگرانادراکات
-
7.
نویسنده : احمدپورمیر، مسعود ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:فرهنگتوسعه گردشگریرضایت گردشگرانکیفیت ادراک شدهویژگی های گردشگری فرهنگیگردشگریکیفیت ادراکشده از خدماتفرهنگیگردشگری فرهنگیویژگیهای فرهنگیبرازشکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
8.
نویسنده مسئول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ نویسنده : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 196 تا 199 )
کلیدواژه ها:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکت
-
9.
نویسنده : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
-
10.
نویسنده : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداریآگاهی از برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (19 مقاله)
- ب (15 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)