-
1.
نویسنده مسئول : پورحسین، زهرا ؛ نویسنده : عبدوی، فاطمه ؛ جوانی، وجیهه ؛ پاشایی، سجاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندشبکه اجتماعیدلبستگی به برند
-
2.
نویسنده مسئول : جوانی، وجیهه ؛ نویسنده : نیری، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مصرفکننده