کلیدواژه شبکه اجتماعی / (255 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
سیاستها و شیوههای جذب ارتباطگیران در شبکههای اجتماعی مجازی؛ مورد مطالعه کانالهای فارسی پرمخاطب در تلگرام
نویسنده مسئول : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » بهار 1401 - شماره 89 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 63 تا 90 )
کلیدواژه ها: مخاطبشناسی فضای مجازی جذب مخاطب تلگرام شبکۀ اجتماعی
-
2.
عوامل موثر بر ارتباطات آنلاین ناشی از شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان خدمات گردشگری(مورد مطالعه: منطقه 22 شهر تهران)
نویسنده : مکوندی، رشا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : صفرزاده، حسین ؛
مجله : تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی » بهار 1401 - شماره 64 ISC (15 صفحه - از 389 تا 403 )
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی خدمات گردشگری وفاداری مشتریان ارتباطات توصیهای
-
3.
انگیزه عضویت در اینستاگرام و تاثیر تبلیغات آن
نویسنده : روئین تن، سودابه ؛
همایش : همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی » دوره 3؛ 1400/12/06 - 1400/12/06 (18 صفحه - از 182 تا 199 )
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی تبلیغات بازار اینستاگرام عوامل عضویت
-
4.
بررسی رابطه شبکه اجتماعی با اضطراب و احساس تنهایی در دانش آموزان دبیرستان شهرستان نور
نویسنده مسئول : متاجی نیموری، فاطمه ؛ نویسنده : سالاریان، فائزه ؛
مجله : پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش » اسفند 1400 - شماره 45 (10 صفحه - از 148 تا 157 )
کلیدواژه ها: اضطراب احساس تنهایی شبکه اجتماعی دانش آموزان
-
5.
شناسایی و تحلیل سرمایۀ اجتماعی در اندیشۀ امام موسی صدر(با تأکید بر نظریۀ شبکه)
نویسنده مسئول : روحی برندق، کاوس ؛ نویسنده : قاضی زاده، کاظم ؛ اسکاف، انسیه السادات ؛
مجله : فرهنگ در دانشگاه اسلامی » زمستان 1400 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 677 تا 692 )
کلیدواژه ها: امام موسی صدر سرمایۀ اجتماعی شبکۀ اجتماعی شبکۀ هستی
-
6.
بررسی نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام بر سبک زندگی جوانان شهر اراک
نویسنده : بورقاني فراهاني، حميد ؛ حسيني فر، مريم السادات ؛ مولايي، نرگس ؛
مجله : مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی » زمستان 1400 - شماره 40 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی جوانان اوقات فراغت سبک زندگی شبکه اجتماعی اینستاگرام
-
7.
واکاوی عوامل کششی موثر بر قصد استفاده از تجارت اجتماعی در بین کاربران ایرانی
نویسنده مسئول : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ نویسنده : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله : مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه » زمستان 1400 - شماره 14 رتبه علمی-ترویجی (36 صفحه - از 91 تا 126 )
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی قصد استفاده عوامل کششی تجارت اجتماعی
-
8.
کاربرد مدل معادلات ساختاری درتبیین نقش انعطافپذیری شناختی، خودنظم جویی هیجان و تفکر فعال روشنفکرانه بر تغییرنگرش افراد در شبکه های اجتماعی
نویسنده : چله مال دزفولی نزاد، ابراهیم ؛ پدرام، مبرمحسن ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : مومنی، فرزان ؛
مجله : علوم روانشناختی » زمستان (دی) 1400 - شماره 106 ISC (13 صفحه - از 1835 تا 1847 )
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی انعطافپذیری شناختی تفکر فعال روشنفکرانه خودنظم جویی هیجانی
-
9.
اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش
نویسنده : کریمی، بهزاد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی شبکه اجتماعی پیامرسان فوری تجربه زیسته اینستاگرام جوانان بزرگسال
-
10.
تاثیر قابلیت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی پذیرندگی مشتری و تعدیلگر استفاده از شبکه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت فنی مهندسی ستاره پارسیان جهان)
نویسنده : غلامی توران پشتی، ابوالفضل ؛ رحیمیان، اشرف ؛
همایش : کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 2؛ 1400/08/30 - 1400/08/30 (10 صفحه - از 480 تا 489 )
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتري اجتماعی عملکرد سازمان پذیرندگی مشتري شبکه اجتماعی