-
1.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (16 صفحه - از 56 تا 71 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:معرفت»اردیبهشت 1392 - شماره 185 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها:مديريت اسلامىسبك زندگى اسلامىمديريت مبتنى بر كرامت انسانىالگوى تكريم كرامت انسانىمدیرانکرامت انسانیمدیریتکارکناناسلامیسازمانخدارضایت خداوند