-
1.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ کلابی، امیرمحمد ؛ مهرابی، روزا ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 52 تا 70 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیفرایند تصمیمگیریتصمیم گیری کارآفرینانهکسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین
-
2.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکسب وکارهای کوچک و متوسطراهبرد های کارآفرینانهراهبرد های نوآورانه
-
3.
نویسنده : مبارکی، محمد حسن ؛ رضائیان، علی ؛ مهرابی، روزا ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها:فرایند تصمیم گیری کارآفرینانگزینه های ابتکاری تصمیم گیریگروه کانونی
-
4.
نویسنده : مبارکی، محمد حسن ؛ رضاییان، علی ؛ مهرابی، روزا ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 125 تا 145 )
کلیدواژه ها:کارآفرینانتصمیم گیریپیچیدگی شناختی
-
5.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1391 - شماره 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:کارآفرینانبازاریابی کارآفرینانهاعتقادات مذهبی-اسلامیآمیخته ی بازاریابی کارآفرینانهاسلامیکارآفرینان برترمشتریان