تابستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارتباط بین شایستگی بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی
نویسنده : صنایعی، علی ؛ امیری، فرهام ؛ گنجی بیدمشک، الفت ؛
(22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها: ارتباطات سازمانی مدیریت پروژه شایستگی های بازاریابی سازمان راهبرد های سازمانی منابع و شایستگی های سازمانی
-
پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
(22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: ترجیح برند اعتماد به برند سبز قصد خرید برند ارزش ویژه برند سبز تصویر برند سبز رضایت از برند سبز
-
سنجش رضایت دانشجویان از سیستم های آموزش الکترونیکی
نویسنده : اوتارخانی، علی ؛ دلاوری، وحید ؛
(26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها: آموزش مجازی رضایت دانشجویان مجازی ابزار اندازه گیری رضایت
-
نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ صادقی، امیر ؛ غلامی کرین، محمود ؛ لطفی جلال آبادی، مصطفی ؛
(16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها: صادرات بازاریابی آمیخته بازاریابی صنعت قطعه سازی خودرو
-
تأثیر انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) بر نگرش نسبت به تبلیغات
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛ احقاقی، مریم ؛
(22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها: تبلیغات رفتار مصرف کننده تلفن همراه نظریه استفاده و لذت سرویس پیام کوتاه
-
تأثیرات اجتماعی، روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان
نویسنده : محمودی، محمد ؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها: مشتریان تاثیرات اجتماعی گرایش به خرید تفننی خرید تفننی
-
مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
(22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کسب وکارهای کوچک و متوسط راهبرد های کارآفرینانه راهبرد های نوآورانه