-
1.
نویسنده : Khalili Shojaei، Vahab ؛ Khodadad Hoseinie، Sayed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2011, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:Brandgrounded theoryBrand EngagementOpen CodingAxialCodingSelective CodingIranIntegrated Marketing CommunicationIntegrated Marketing Communications
-
2.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ asadollahi، mohammadreza ؛ Hosseini، Seyed Hamid Khodadad ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2016, Volume 23 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:MarketingMALLmodel of successshopping mall