مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه The International Journal of Humanities 3 |
نشریه Industrial Strategic Management 1 |
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
-
1.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ Khodadad Hosseini، Seyed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2017, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 259 تا 282 )
کلیدواژه ها:Marketingmodel of successshopping mall
-
2.
نویسنده : Mombeini، Hossein ؛ Fathollahi، Mehdi ؛ Asadollahi، Mohammadreza ؛ نویسنده مسئول : Bakhshizadeh، Alireza ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Winter 2017, Volume 2 - Number 1 (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها:Marketingmodel of successCommercial complex
-
3.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ asadollahi، mohammadreza ؛ Hosseini، Seyed Hamid Khodadad ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2016, Volume 23 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:MarketingMALLmodel of successshopping mall
-
4.
نویسنده : Kordnaeij، Asadollah ؛ Bagherzadeh، Ghasem ؛ Mombeini، Hossein ؛ Bakhshizadeh، Alireza ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2015, Volume 22 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:SatisfactionLoyaltyTrustbanking industryKey words: Switching IntentionSwitching Barriers
-
5.
نویسنده : Kordnaeij، Asadollah ؛ Bakhshizadeh، Alireza ؛ Askaripoor، Hossein Askaripoor ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Winter 2015, Volume 22 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:Consumer behaviorbrand equityCounterfeitsClothing Industry