Kordnaeij، Asadollah/ 6 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه The International Journal of Humanities 3 |
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 2 |
نشریه knowledge economy studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
مدیریت 2 |
علوم انسانی دیجیتال 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
-
1.
نویسنده مسئول : Loghman، Samira ؛ نویسنده : Yazdani، Hamidreza ؛ Hakim، Amin ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛
مجله:knowledge economy studies»Autumn & Winter 2024, Volume 1 - Number 2 (19 صفحه - از 221 تا 239 )
کلیدواژه ها:Strategy ImplementationQuality Function DeploymentInformation Technology Tools
-
2.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ Khodadad Hosseini، Seyed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2017, Volume 10 - Number 1 ، علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 259 تا 282 )
کلیدواژه ها:Marketingmodel of successshopping mall
-
3.
نویسنده : Bakhshizadeh، Alireza ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛ asadollahi، mohammadreza ؛ Hosseini، Seyed Hamid Khodadad ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2016, Volume 23 - Number 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:MarketingMALLmodel of successshopping mall
-
4.
نویسنده : Kordnaeij، Asadollah ؛ Bagherzadeh، Ghasem ؛ Mombeini، Hossein ؛ Bakhshizadeh، Alireza ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2015, Volume 22 - Number 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:SatisfactionLoyaltyTrustbanking industryKey words: Switching IntentionSwitching Barriers
-
5.
نویسنده : Taghavi Shavazi، Elaheh ؛ Moshabaki، Asghar ؛ Khodadad Hoseini، Seyyed Hamid ؛ Kordnaeij، Asadollah ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 ، علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 265 تا 286 )
کلیدواژه ها:market orientationlearning orientationentrepreneurial orientationexport performanceIranOrientationEntrepreneurial
-
6.
نویسنده : Kordnaeij، Asadollah ؛ Bakhshizadeh، Alireza ؛ Askaripoor، Hossein Askaripoor ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Winter 2015, Volume 22 - Number 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:Consumer behaviorbrand equityCounterfeitsClothing Industry