-
11.
نویسنده : مرادی، محمد علی ؛
مجله:سوره اندیشه»اردیبهشت و خرداد 1391 - شماره 58 و 59 (4 صفحه - از 326 تا 329 )
-
12.
نویسنده : مرادی، محمد علی ؛
مجله:سوره اندیشه»شهریور و مهر 1391 - شماره 62 و 63 (2 صفحه - از 212 تا 213 )
-
13.
نویسنده : مختاری، حسین ؛ اکبری، مرتضی ؛ مرادی، محمد علی ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریعملکرد شرکتآژانس مسافرتینوآوری خدمات