کلیدواژه نوآوری خدمات / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل نوآوری خدمات و بررسی عوامل موثر بر نوآوری خدمات در بانک ملت استان آذربایجان شرقی
نویسنده : امینی، بهروز ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها: بانک ملت روش دیمتل فازی نوآوری خدمات
-
2.
تأثیر فرهنگ گروهی و به اشتراکگذاری دانش بر نوآوری خدمات
نویسنده : رجبی فرجاد، حاجیه ؛ میرزایی پاک، حسین ؛
مجله : مطالعات فرهنگی پلیس » زمستان 1401 - شماره 35 (9 صفحه - از 54 تا 62 )
کلیدواژه ها: فرهنگ گروهی نوآوری خدمات اشتراکگذاری دانش
-
3.
شناسائي و اولويت بندي عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت کیفیت فراگیر بر اساس ابعاد نوآوري خدمات در سطح ارتباط با مشتري
نویسنده : صادقیان، سید حمیدرضا ؛ طهماسبی، ابوالفضل ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (7 صفحه - از 2285 تا 2291 )
کلیدواژه ها: تحلیل اهمیت-عملکرد نوآوری خدمات کیفیت خدمات مدیریت کیفیت فراگیر سطح ارتباط با مشتری
-
4.
مدل علّی نوآوری خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس قابلیتهای پویا
نویسنده : اعتمادی فرد، علی ؛ خمسه، عباس ؛ پیلهوری، نازنین ؛ نویسنده مسئول : طبائیان، سید کمال ؛
مجله : مدیریت نوآوری » زمستان 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 121 تا 147 )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک دیمتل فازی نوآوری خدمات قابلیتهای پویا
-
5.
طراحی مدل توسعه یکپارچه نوآوری خدمات بانکداری الکترونیک براساس قابلیت های پویا با استفاده از میک مک فازی
نویسنده : اعتمادی فرد، علی ؛ پیله وری، نازنین ؛ خمسه، عباس ؛ نویسنده مسئول : طبائیان، سید کمال ؛
مجله : نوآوری و ارزش آفرینی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 147 تا 165 )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک قابلیت های پویا نوآوری خدمات میک مک فازی
-
6.
مطالعه دیدگاه اعضای هیئت علمی از نوآوری و کیفیت خدمات در کتابخانههای هوشمند و قصد رفتاری آنها با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)
نویسنده : پرهامنیا، فرشاد ؛
مجله : کتابداری و اطلاع رسانی » تابستان 1400 شماره 94 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مدل پذیرش فناوری (TAM) نوآوری خدمات کتابخانه هوشمند
-
7.
بررسی تاثیر فرهنگ تیمی بر نوآوری خدمات با نقش میانجی تقسیم دانش در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران
نویسنده : شیرازی، ابوذر ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » تابستان 1400، دوره هفتم - شماره 2 (9 صفحه - از 83 تا 91 )
کلیدواژه ها: نوآوری خدمات فرهنگ تیمی تقسیم دانش
-
8.
بررسی رابطه مدیریت دانش با نوآوری خدمات در کتابخانههای دانشگاهی
نویسنده مسئول : رحیمی، صالح ؛ نویسنده : سهیلی، فرامرز ؛ بسطامی، نسرین ؛ بهرامی نیا، سارا ؛
مجله : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی » بهار 1399 - شماره 91 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها: کسب و خلق دانش اشاعه و انتقال دانش کاربرد و استفاده دانش مدیریت دانش نوآوری خدمات دانش نوآوری کتابداران کتابخانههای دانشگاهی پژوهش
-
9.
بررسی قابلیت های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات
نویسنده : منصوری موید، فرشته ؛ گنجه، کاوه ؛ بهزادنژاد، کامبیز ؛
مجله : مدیریت منابع در نیروی انتظامی » پاییز 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها: قابلیت سازمانی قصد خرید قابلیت بازاریابی نوآوری خدمات قابلیت مدیریتی
-
10.
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با جهت گیری استراتژیک و قابلیت نوآوری خدمات شرکتهای بورس تهران
نویسنده : فیروزبخت، حجت ؛ عباس پور نوقی، مسعود ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 4؛ 1397/12/23 - 1397/12/23 (23 صفحه - از 286 تا 308 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی نوآوری خدمات جهت گیری استراتژیک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A (1 مقاله)