-
1.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ نقابی، اعظم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:هویت جهانیتنوع رابطه افرادخرید محصولات خارجینارضایتی از تفاوت¬های ملیّتی
-
2.
نویسنده : کاظمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 62 تا 82 )
کلیدواژه ها:هویت جهانیخصومتقوم گراییکیفیت ادراک شده برندتمایل به خرید مصرف کنندگانبرند ایرانی لوازم خانگی