-
1.
نویسنده : محمدی، عفت ؛ شیخ، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 163 تا 185 )
کلیدواژه ها:شاخص مروجان خالصنظریۀ اعداد Dنظریۀ مجموعۀ رافمشتریمشتریاناطلاعاتتصمیمگیریسازمان
-
2.
نویسنده : محمدی، عفت ؛ شیخ، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:تئوری مجموعه رافشاخص قابلیت پذیرش و ردشاخص مروجین خالصمشتریمشتریانرفتار مشتریرفتار مشتریانمشـتریانطبقه
-
3.
نویسنده : شیخ، رضا ؛ محمدی، عفت ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:نظریۀ اعداد Dنظریۀ مجموعۀ رافطرح محصولعدمقطعیتمشتریکیفیتاطلاعاتطراحیمشتریانAHP
-
4.
نویسنده : محمدی، عفت ؛ شیخ، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتئوری مجموعه رافاثر هالهایﺷﺎﺧﺺ ﺧﺎﻟﺺ ﻣﺮوﺟﻴﻦ
-
5.
نویسنده : شهرکی مقدم، ایمان ؛ شیخ، رضا ؛ محمدی، عفت ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالتصویر شرکتشاخص مروجین خالص