بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندهویت برندتوسعة هویت برندهویت بصری برندهویتمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابیبرند خدماتیفرهنگ بازاریابیشخصیتپژوهشسازمان
-
نویسنده : برادران، وحید ؛ بیگلری، محمد ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:دادهکاویمدل RFMبخشبندی مشتریانصنایع تولید و توزیع کالاهای پرگردشمشتریصنایعمشتریانمدل
-
نویسنده : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ دهقانی سامانی، نسترن ؛
(16 صفحه - از 67 تا 82 )
کلیدواژه ها:هیجان مثبتدرگیری محصوللذت گراییرفتار خرید تفننیمسافران مترومتروخرید تفننیمسافرانهیجان
-
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ کرمی، مسعود ؛ مهربانی، مهناز ؛
(17 صفحه - از 83 تا 99 )
کلیدواژه ها:بخش بندی مشتریانسبک تغذیهمشتریان رستوران های زنجیره ایمشتریانرستورانبازارشناسایی
-
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ مقیمی، سید محمد ؛ سیدامیری، نادر ؛
(25 صفحه - از 101 تا 125 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیبازاریابی کارآفرینانهروش نظریة زمینه ای کلاسیککسب-وکارهای کوچک و متوسطبازاریابیبازارکسب و کارهای کوچکبازاریابی کارآفرینیکدگذاریصنعت
-
نویسنده : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
(18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
-
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ کروبی، مهدی ؛ صادق وزیری، فراز ؛
(18 صفحه - از 145 تا 162 )
کلیدواژه ها:هویت برندتوریسم سلامتروش نظریة داده بنیاد کلاسیکگلیزرمرکز ثقلنظریۀ داده بنیادکدگذاری
-
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
(22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
نویسنده : نادری خورشیدی، علی رضا ؛ سلگی، محمد ؛
(21 صفحه - از 209 تا 229 )
کلیدواژه ها:تئوری نهادیساختار صنعتمسئولیت پذیری اجتماعیقابلیت های سازمانیدیدگاه وابستگی به منابعصنعتصنعتسازمانسازمان
-
نویسنده : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
(21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان