-
1.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده : Momeni، Ghodrat - ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 61 تا 90 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyCoherence and cohesionLexically-based language teachingTask response
-
2.
نویسنده مسئول : Asefi، Abdolvahab ؛ نویسنده : Amerian، Majid ؛ Yazdani، Hooshang ؛ Ahmadian، Moussa ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2019, Volume 38 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 1 تا 46 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsEFL learnersrequestpragmatic development
-
3.
نویسنده : Mehri، Ehsan ؛ Amerian، Majid ؛ Ahmadian، Moussa ؛ Yazdani، Hooshang ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2020، Volume 39 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 1 تا 44 )
کلیدواژه ها:resistancevisionProspectRight Path to EnglishpostcolonialismgradedBhabha
-
4.
نویسنده : Ghasedi، Parviz ؛ Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده مسئول : Yazdani، Hooshang ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2023, Volume 42 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 149 تا 171 )
کلیدواژه ها:Virtual Educationdigital Literacylanguaculturespeaking fluency and accuracy