موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 11 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 11 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 5 |
ب 2 |
بین المللی 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Ghasedi، Parviz ؛ Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده مسئول : Yazdani، Hooshang ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2023, Volume 42 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 149 تا 171 )
کلیدواژه ها:Virtual Educationdigital Literacylanguaculturespeaking fluency and accuracy
-
2.
نویسنده : Azad، Mohammad Taghei ؛ نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2024, Volume 15 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 199 تا 235 )
کلیدواژه ها:Factor analysisEducational psychologyForeign language Teacherswillingness to communicate in second languageL2 WTC questionnaire
-
3.
نویسنده : Ghanavati Nasab، Fatemeh ؛ Ahmadian، Moussa ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2023، Volume 12 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 1 تا 44 )
کلیدواژه ها:DiscoursemoralityImpolitenessStereotypesIntergroup differentiation
-
4.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده : Momeni، Ghodrat - ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 61 تا 90 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyCoherence and cohesionLexically-based language teachingTask response
-
5.
نویسنده مسئول : Abdulhay، Husain ؛ نویسنده : Ahmadian، Moussa ؛
مجله:Applied Linguistics Inquiry»Fall2023, Volume 1 - Number 2 (13 صفحه - از 26 تا 38 )
کلیدواژه ها:reliabilityEFL learnersAcademic writingWriting Self-regulation
-
6.
نویسنده : Momeni، Ghodrat ؛ Ahmadian، Moussa ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 111 تا 138 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyLexically-based language teachingGrammatical Range and AccuracyLexical ResourcesKey English Test
-
7.
نویسنده : Mehri، Ehsan ؛ Amerian، Majid ؛ Ahmadian، Moussa ؛ Yazdani، Hooshang ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2020، Volume 39 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 1 تا 44 )
کلیدواژه ها:resistancevisionProspectRight Path to EnglishpostcolonialismgradedBhabha
-
8.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده : Mehri، Ehsan ؛ Ghaslani، Rozhin ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2019, Volume 8 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:WritingindirectFeedback types: directnegotiatetense/aspectFeedback types: direct, indirect, negotiate
-
9.
نویسنده مسئول : Asefi، Abdolvahab ؛ نویسنده : Amerian، Majid ؛ Yazdani، Hooshang ؛ Ahmadian، Moussa ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2019, Volume 38 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 1 تا 46 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsEFL learnersrequestpragmatic development
-
10.
نویسنده : Rahimi، Soheil ؛ Ahmadian، Moussa ؛ Amerian، Majid ؛ Dolat Abadi، Hamid Reza ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2019 - Number 12 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها:Focus on FormFocus on formsForm-Focused InstructionTask-based InstructionMetalinguistic comment