-
1.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2013 - Number 12 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:Taskinduced involvement load hypothesisdepth of processing theoryvocabulary acquisitionEnglish as a second languageincidental learningtask-induced involvement load hypothesisVocabulary LearningLCLaufer
-
2.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionvocabulary learningtask-induced involvement load hypothesisExplicit and Implicit Learningtranslation list learningpairedassociate paradigm
-
3.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ Karimi، Akbar ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:Schema theoryreading comprehensiongrammarvocabulary preteaching
-
4.
نویسنده : Zandieh، Zeinab ؛ Jahangard، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Winter 2010, Volume 2 - Issue 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 75 تا 108 )
-
5.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Khanlarzade، Neda ؛ Latifi، Ashkan ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:PragmaticsFacebookCross cultural analysisCongratulation speech actIranianAmerican