Jahangard، Ali/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of English Language Teaching and Learning 4 |
نشریه مسائل زبانی 1 |
نشریه Teaching English Language 1 |
نشریه Applied Language Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Norouzizadeh، Maral ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter& Spring 2020 - Number 25 ، ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها:second language writingComputer-Assisted Language Learning (CALL)online writing systemcomputer-assisted instruction
-
2.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Khanlarzade، Neda ؛ Latifi، Ashkan ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها:PragmaticsFacebookCross cultural analysisCongratulation speech actIranianAmerican
-
3.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Akbari، Somayeh ؛
مجله:مسائل زبانی»Spring & Summer 2015, Volume 1 - Number 2 (27 صفحه - از 122 تا 148 )
کلیدواژه ها:TranslationTasktask-induced involvement load hypothesisWord RetentionWord Learning
-
4.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2013 - Number 12 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:Taskinduced involvement load hypothesisdepth of processing theoryvocabulary acquisitionEnglish as a second languageincidental learningtask-induced involvement load hypothesisVocabulary LearningLCLaufer
-
5.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ Karimi، Akbar ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 8 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:Schema theoryreading comprehensiongrammarvocabulary preteaching
-
6.
نویسنده : Zandieh، Zeinab ؛ Jahangard، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Winter 2010, Volume 2 - Issue 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 75 تا 108 )
-
7.
نویسنده : Jahangard، Ali ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionvocabulary learningtask-induced involvement load hypothesisExplicit and Implicit Learningtranslation list learningpairedassociate paradigm